رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که ۱۵ آذرماه متن لایحه بودجه ۱۴۰۲ به مجلس ارائه می شود.

به گزارش جماران؛ به اعتقاد رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، برنامه ششم توسعه احتمالا یک سال دیکر تمدید می شود و استان باید برنامه ریزی لازم برای استفاده از ظرفیت برنامه هفتم توسعه را داشته باشد، ضمن آنکه لازم است اتاق بازرگانی کرمان برنامه ششم توسعه و نقاط ضعف و قوت و نحوه اجرای و تحقق آن را در استان کرمان آسیب شناسی کند.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی شامگاه ۲۱ مهرماه در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه های صنعت و معدن استان کرمان گفت: کمیسیون صنایع و معادن با کمیسیون اقتصادی مجلس تعامل و ارتباط خوبی دارند.

به گفته او، اتاق بازرگانی کرمان جزو پنج اتاق برتر کشور می باشد و اتاق بازرگانی کرمان بازوی تحقیقاتی و پژوهشی حرفه ای اتاق ایران است.

طبق اعلام رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ۱۵ آذرماه متن لایحه بودجه ۱۴۰۲ به مجلس ارائه می شود این در حالی است که دولت سیزدهم در سال گذشته نتوانست روی محتوای بودجه به صورت کامل و دقیق کار کنند زیرا تازه شروع به کار کرده بود.

او با بیان این مطلب که تحول در ساختار بودجه کشور انتظار امسال مجلس از دولت است و عنوان کرد: قیمت های دستوری اقتصاد کشور را رنج می دهند و باید در این زمینه تامل بیشتری از سوی دولتمردان صورت گیرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خطاب به اتاق بازرگانی کرمان می گوید: کارگروهی تشکیل دهید و بسته پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ استان را حداکثر تا یک ماه دیگر به مجمع نمایندگان استان ارایه دهید تا رایزنی های لازم با وزرا در راستای بودجه سال ۱۴۰۲ استان کرمان داشته باشیم.

به اعتقاد رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، برنامه ششم توسعه احتمالا یک سال دیکر تمدید می شود و استان باید برنامه ریزی لازم برای استفاده از ظرفیت برنامه هفتم توسعه را داشته باشد، ضمن آنکه لازم است اتاق بازرگانی کرمان برنامه ششم توسعه و نقاط ضعف و قوت و نحوه اجرای و تحقق آن را در استان کرمان آسیب شناسی کند.

او اظهار می کند: تدوین قانون جدید اتاق بازرگانی تا ده روز آینده در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به اتمام می رسد و به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد./ ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.