واکنش متناقض دو نماینده مجلس به ضبط پاسپورت دایی!

دو نماینده مجلس واکنش متفاوتی نسبت به ضبط پاسپورت دایی و سایر سلبریتی ها داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ علی دایی یکی از کسانی بود که در زمان ورود به ایران پاسپورتش ضبط شد و چند روز بعد به او تحویل داده شد. اتفاقی که برای برخی چهره های دیگر نظیر مهران مدیری، همایون شجریان و همسرش، نیز رخ داده بود.

مخالفت یک نماینده

محمدعلی محسنی بندپی نماینده مجلس و سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی، در واکنش به ضبط پاسپورت و سپس تحویل آن به برخی چهره‌های فرهنگی و ورزشی همچون علی دایی و همایون شجریان گفت: باید از هر گونه رفتار و کردار و گفتاری که بتواند فضا را بیشتر ملتهب کند و باعث سوءاستفاده دشمنان شود، دوری کرد. نباید برخوردها هیجانی و احساسی باشد و فرصت را به فرصت طلبان داد. در شرایطی که اتفاق این‌چنینی می‌افتد باید خیلی مراقب خودمان باشیم که رفتارهای‌مان درست باشد.

موافقت یک نماینده

نوش آبادی، عضو فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس اما نظر متفاوتی داشت و این اتفاق را غیرمعمول ندانست و گفت: اگر این افراد شناخت، آگاهی و بصیرت بیشتر داشتند، نباید خودشان را وارد این جریانات می‌کردند که با آن‌ها چنین برخوردهایی صورت گیرد. ضبط پاسپورت و تحویل آن به برخی چهره‌های فرهنگی و ورزشی امر طبیعی است و غیر طبیعی جلوه نمی کند و در دنیا هم چنین کنترل هایی است؛ از آن طرف فردی با دستور مقام قضایی به دلیل بدهی مالی ممنوع الخروج می شود و بعد از تسویه اجازه خروج پیدا می کند یا ممکن است فردی که تحرک سیاسی و امنیتی داشته ، موقتا ممنوع الخروج شود، رویه ای که در تمام دنیا از جمله جمهوری اسلامی وجود دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید