حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تاکید کرد: خیلی وقت‌ها پیشنهاد راهپیمایی محجبه‌ها در مقابل بی‌حجاب‌ها را می‌دهند که این گونه اتفاقات بسیار اشتباه است، چرا که این برنامه یعنی خراب کردن امیدهای آینده و مقابل هم قرار دادن بچه‌های خودمان در مقابل یکدیگر.

به گزارش جماران؛ به نقل از خبرحوزه، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: خیلی وقت‌ها پیشنهاد راهپیمایی محجبه‌ها در مقابل بی‌حجاب‌ها را می‌دهند که این‌گونه اتفاقات بسیار اشتباه است؛ چرا که این برنامه یعنی خراب کردن امیدهای آینده و مقابل هم قرار دادن بچه‌های خودمان در مقابل یکدیگر.

حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: حجاب نماد دین، تعظیم شعائر الهی، نشان کرامت، عزت، حریت و استقلال به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه حجاب فقط پوشش نیست، گفت: اگر بدانیم که همراه این پوشش چه مسائل دیگری هم وجود دارد، آن موقع توجه به این موضوع برای انسان بسیار جذاب می‌شود.

عابدینی عنوان کرد: اگر ابعاد رسالت‌های دینی را کنار بگذاریم، این فاصله طبقاتی است که کار عفاف و حجاب را دشوار می‌کند و زیرساخت‌ها است که باید بر اساس آن‌ها جاذبه دینی را با نماد حجاب به منصه ظهور رساند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: مأموریت و مسئولیتی که ما نسبت به ادارات و اماکن عمومی داریم، متفاوت است و لازم است که نسبت به توده‌های مردم و فضای ادارات فرق قائل شویم و برای هر کدام نسخه‌ای جداگانه را طراحی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه دو قطبی‌سازی «باحجاب» و «بدحجاب» بسیار خطرناک است، گفت: اینکه بگوییم خانم‌های باحجاب یک طرف و بدحجاب‌ها طرف مقابل هستند، در واقع دوقطبی درست کرده‌ایم و این بسیار خطرناک است.

وی تصریح کرد: خیلی وقت‌ها پیشنهاد راهپیمایی محجبه‌ها در مقابل بی‌حجاب‌ها را می‌دهند که این گونه اتفاقات بسیار اشتباه است، چرا که این برنامه یعنی خراب کردن امیدهای آینده و مقابل هم قرار دادن بچه‌های خودمان در مقابل یکدیگر.

وی با بیان اینکه با انجام این کار هیچ مشکلی اصلاح نخواهد شد، یادآور شد: وقتی شما کرامت آن‌ها را حفظ کردید و با آن‌ها تعامل و گفت‌وگو کردید، در واقع یک قدم به سمت حقایق ارزشی نزدیک خواهند شد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین با تاکید بر لزوم جذب حداکثری در حوزه عفاف و حجاب، عنوان کرد: لازم است تا در راستای این تفکر که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، با گفت‌وگو و تعامل موثر و عنصر دلسوزی و محبت که معجزه می‌کند، اقدام کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.