بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ان شاء الله در انتخاب نهایی، شخصیتی با کفایت و با ایمان، عدالتخواه و ضد فساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی، معتقد به جوانان و امیدوار به آینده، مسوولیت سخت دولت آینده را با رای ملت به عهده بگیرد.

به گزارش جماران؛ دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره سند همکاری راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین گفت: ایران راه مطلوب خود را به طور مستقل در روابط بین‌الملل انتخاب کرده و عصبانیت و نگرانی سران سلطه‌طلب آمریکا و برخی کشورهای اروپایی تاثیری در تصمیم‌گیری‌های ایران ندارد.

اسدالله بادامچیان درباره رهنمودهای نوروزی ولی امر مسلمین گفت: در راستای گام دوم انقلاب همه باید هر آنچه می‌توانند برای جهش تولید، پشتیبانی از آن و رفع موانع انجام دهند و بهترین اقدام، انتخاب رییس جمهوری است که در خط ولایت و رجایی‌گونه با تمام وجود و به‌کارگیری همه نیروهای دلسوز، این شعار را تحقق بخشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نقش دو قوه دیگر در تحقق شعار سال افزود: رییس قوه قضاییه در سال گذشته اقدامات عملی در افزایش تولید و رفع موانع داشت و امسال هم ان شاء الله آن را افزایش خواهد داد.

بادامچیان ادامه داد: مجلس نیز باید در این زمینه یک کارگروه ویژه تشکیل دهد که دارای دانش و تجربه و موقعیت مردمی لازم برای این مهم اقتصادی باشند و با لغو قوانین دست و پاگیر، قوانینی را  وضع کنند که در مسیر تحقق این شعار سازنده است.

وی در ادامه درباره انتخابات ۱۴۰۰ گفت: حزب موتلفه اسلامی در راستای اهمیت وحدت همه نیروها مصوبه‌ای داشت و تلاش کرد در شورای وحدت و در سایر جبهه‌ها و تشکل‌های وحدت‌طلب حضور موثر داشته باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: اکنون با لبیک به نظر رهبر معظم انقلاب، شخصیت‌های تراز ریاست جمهوری در حزب موتلفه اسلامی را مطرح کرده‌ایم تا ان شاء الله در انتخاب نهایی، شخصیتی با کفایت و با ایمان، عدالتخواه و ضد فساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی، معتقد به جوانان و امیدوار به آینده، مسوولیت سخت دولت آینده را با رای ملت به عهده بگیرد.

نگرانی برخی کشورهای اروپایی تاثیری در تصمیم‌گیری‌ ایران ندارد

بادامچیان در بخش دیگری از این گفت وگو درباره سند همکاری راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین تاکید کرد: ایران راه مطلوب خود را به طور مستقل در روابط بین‌الملل انتخاب کرده و عصبانیت و نگرانی سران سلطه‌طلب آمریکا و برخی کشورهای اروپایی تاثیری در تصمیم‌گیری‌های ایران ندارد.

وی تصریح کرد: ثبات نظام و اقتدار ایران است که برای ۲۵ سال آینده با قدرت و توانایی‌های گوناگون در صحنه بین‌الملل و منطقه، سند همکاری با کشوری را امضا می‌کند که دارای سابقه قرن‌ها تمدن و حکومت بوده و اکنون ابرقدرتی مستقل در جهان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1503980
  • منبع: روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.