یک مقام ارشد آمریکا با اعلام این‌که صادرات نفت ایران به چین از مدتی پیش افزایش یافته است، گفت که دولت فعلی آمریکا مصمم به اجرای تحریم‌هایی است که در دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق این کشور علیه صنعت نفت ایران اعمال شده بود و در این خصوص چراغ سبزی نشان نداده است.

به گزارش جماران؛ یک مقام ارشد آمریکایی اعلام کرد که این کشور به چین گوشزد کرده است که تحریم‌های نفتی دولت سابق ایالات متحده علیه ایران، همچنان به قوت خود باقی می‌ماند.

ایلنا به نقل از فایننشال تایمز نوشت: یک مقام ارشد آمریکایی اعلام کرد که این کشور به چین گوشزد کرده است که تحریم‌های نفتی دولت سابق ایالات متحده علیه ایران، همچنان به قوت خود باقی می‌ماند.

این مقام ارشد آمریکا با اعلام این‌که صادرات نفت ایران به چین از مدتی پیش افزایش یافته است، گفت که دولت فعلی آمریکا مصمم به اجرای تحریم‌هایی است که در دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق این کشور علیه صنعت نفت ایران اعمال شده بود و در این خصوص چراغ سبزی نشان نداده است.

وی در عین حال تاکید کرده است که لغو تحریم‌ها علیه ایران در چارچوب مذاکرات دوجانبه برای بازگشت به توافق هسته‌ای ممکن است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.