مقتدا صدر در رشته توییتی به مناسبت سالگرد ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نوشت: ما باید اتحاد، حاکمیت و استقلال عراق را حفظ کنیم و تصمیماتی که در کشور گرفته می شود باید به دور از دخالت های خارجی باشد که هدف آنان لطمه زدن به عراق و ناامن کردن آن و راهی برای عادی‌سازی با رژیم ستمگر صهیونیستی است.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، "مقتدا صدر" رهبر جریان صدر یکشنبه شب در توئیتی از تمام عراقی‌ها خواست حکمت و صبر در پیش گیرند و به مسیر نقشه‌های استکبار جهانی کشیده نشوند که هدف آن کشاندن کشور به یک درگیری است.

صدر در رشته توییتی در صفحه شخصی‌اش در تویتر نوشت: ما باید اتحاد، حاکمیت و استقلال عراق را حفظ کنیم و تصمیماتی که در کشور گرفته می شود باید به دور از دخالت های خارجی باشد که هدف آنان لطمه زدن به عراق و ناامن کردن آن و راهی برای عادی‌سازی با رژیم ستمگر صهیونیستی است.

رهبر جریان صدر همچنین گفت که یکسال از حادثه فرودگاه [ ترور] شهیدان "حاج قاسم سلیمانی" و حاج ابومهدی المهندس" به دست زرادخانه جنگی آمریکایی‌های ستمگر می‌گذرد و از اینجا، این حادثه را خدمت خانواده این دو بزرگوار تسلیت عرض کرده و برای آنان صبر مسألت دارم.

صدر در پایان تثریح کرد که باید وجهه مقاومت ملی عراق در برابر ملت و تمام جهان را حفظ کنیم.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر از همرزمانشان بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور مستقیم «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با شلیک راکت از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به  اقدام تروریستی کاخ سفید در ترور فرماندهان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد.

در پی این موشک باران، پنتاگون در چندین مرحله و به صورت تدریجی اعلام کرد که ۱۱۰ نفر از نیروهای آمریکایی حاضر در پایگاه عین الاسد دچار آسیب مغزی شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

این جنایت پلید آمریکا علیه فرماندهان شهید سلیمانی و المهندس سبب شد که نمایندگان منتخب مردم عراق در پارلمان این کشور مصوبه اخراج نیروهای بیگانه از کشورشان را تصویب کنند تا مرحله دیگری از مبارزه مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا آغاز شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.