نشان فداکاری ارتش به پاس ایثار و فداکاری سردار سلیمانی، از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت افتخاری به ایشان تعلق گرفت.

به گزارش جماران از روابط عمومی ارتش، با تصویب شورای‌عالی نشان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، نشان افتخاری فداکاری ارتش به پاس ایثار و فداکاری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به ایشان تعلق گرفت.

نشان فداکاری بالاترین نشان داخلی ارتش است که در سال ۹۹ به پاس رشادت ۱۱۸۴ دانشجو دانش‌آموخته شهید دانشگاه افسری امام علی(ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران به تصویب فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) رسیده است که در واقع  نماد ایثار و از خودگذشتگی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در راه پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این نشان به پاس ایثار و فداکاری سردار حاج قاسم سلیمانی، از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت افتخاری به ایشان تعلق گرفت.

پیش از این نیز نشان فداکاری به شهیدان گرانقدر سرلشکر ولی‌الله فلاحی، سپهبد سیدمحمدولی قرنی، سپهبد علی صیاد شیرازی، سرلشکر منصور ستاری و سرلشکر سیدموسی نامجوی، سرلشکر مسعود منفرد نیاکی، سرلشکر حسن آبشناسان، مرحوم سرلشکر محمد سلیمی و مرحوم سرلشکر قاسمعلی ظهیرنژاد اعطا شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.