ناظر مرکز اطلاع رسانی شورای عالی قضایی عراق در خصوص پرونده ترور سردار سلیمانی و ابومهدی گفت: دستگاه قضایی عراق در خصوص تحقیق در حادثه ترور با هدف دستیابی به نتیجه کامل، به مراحل پیشرفته ای رسیده است و کلیه جوانب امر را تکمیل کرده و به واسطه ثبت اظهارات مدعیان حقیقی و استماع شهادت شاهدان عینی از جمله کارمندان فرودگاه بین المللی بغداد و افراد منتسب به دستگاه های امنیتی آن، به جمع آوری ادله پرداخته است.

به گزارش جماران؛ شورای عالی قضایی عراق امروز(دوشنبه) اعلام کرد، تحقیقات درخصوص جنایت ترور ابومهدی المهندس و سردار سلیمانی به مراحل پیشرفته ای رسیده است و احکام قضایی درخصوص متهمان این جنایت طی چند روز آینده صادر خواهد شد.

شفقنا به نقل از اسپوتنیک عربی نوشت: حیدر علی نوری، ناظر مرکز اطلاع رسانی شورای عالی قضایی عراق گفت: دستگاه قضایی عراق در خصوص تحقیق در حادثه ترور با هدف دستیابی به نتیجه کامل، به مراحل پیشرفته ای رسیده است و کلیه جوانب امر را تکمیل کرده و به واسطه ثبت اظهارات مدعیان حقیقی و استماع شهادت شاهدان عینی از جمله کارمندان فرودگاه بین المللی بغداد و افراد منتسب به دستگاه های امنیتی آن، به جمع آوری ادله پرداخته است.

وی ادامه داد: روزهای آتی شاهد صدور احکام قضایی مناسب برای این متهمان و عاملان در حادثه ترور خواهند بود.

اوایل سال جاری میلادی خودروی سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس زمان خروج از فرودگاه بین المللی بغداد از سوی پهپادهای آمریکایی مورد هدف قرار گرفت و آنها به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.