محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشستی مطبوعاتی برای اولین بار به احتمال حضورش در انتخابات 1400 واکنش نشان داد و این احتمال را رد نکرد.

به گزارش جماران؛ ​تسنیم نوشت: محسن رضایی در پاسخ به سوالی درباره احتمال کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: تا ۱۴۰۰ زمان زیادی باقی مانده است.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به پرسشی درباره احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: تا ۱۴۰۰ زمان زیادی باقی مانده و وقت برای اظهار نظر در این رابطه زیاد است.

وی همچنین در واکنش به این سوال که پس شما احتمال کاندیداتوری در انتخابات را رد نمی‌کنید، گفت: ذهن خوانی نکنید!

 

اختلاف نظر دولت و مجلس در ارتباط با  دو طرح معیشتی و هسته‌ای

 

رضایی در پاسخ به این سوال که با توجه به اختلاف نظر دولت و مجلس در ارتباط با  دو طرح معیشتی و هسته‌ای که هردو از سوی رئیس مجلس ابلاغ شده،  آیا هیئت عالی نظارت مجمع نظر مشورتی به مجلس در ارتباط با این دو طرح داشته؟ گفت: با توجه به اینکه هیچ یک از دو طرح مغایرتی با سیاست‌های کلی نداشته و شورای نگهبان نیز هر دو طرح را تایید کرده، بنابراین بحثی است بین مجلس و دولت وجود دارد و مجمع ورودی به این بحث نمی‌کند.

 

بررسی مجدد لوایح FATF 

 

وی در پاسخ به سوالی درباره درخواست دولت برای بررسی مجدد لوایح FATF در مجمع تشخیص گفت:  این مسئله بستگی به مجلس شورای اسلامی دارد چون مجلس این لوایح را فرستاده است، منتها دولت آقای روحانی نیز از رهبر انقلاب تقاضا کردند که مجمع به بررسی خود بر روی این لوایح ادامه بدهد. بنابراین بحث‌ها در این رابطه در دولت ادامه دارد و مجمع منتظر پاسخ سوالات و ابهامات خود از سوی دولت است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.