مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی بی‌اساس و مداخله‌جویانه اقدام‌های صورت‌گرفته از سوی انصارالله در جواب به حملات نظامی عربستان را محکوم کرد و خواستار قطع ارتباط یمن با ایران شد!

به گزارش جماران؛ ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی نشنال نوشت: وزیر خارجه آمریکا شامگاه پنج‌شنبه در اظهاراتی بی‌اساس و مداخله‌جویانه اقدام‌های صورت‌گرفته از سوی انصارالله در جواب به حملات نظامی عربستان را محکوم کرد.

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی بی‌اساس و مداخله‌جویانه اقدام‌های صورت‌گرفته از سوی انصارالله در جواب به حملات نظامی عربستان را محکوم کرد.

«مایک پمپئو»، با «حمله» نامیدن پاسخ‌های یمن به متجاوزان مدعی شد: «این حملات یکسره علیه ریاض صورت گرفته است و زندگی غیرنظامیان را به خطر انداخته است، از جمله شهروندان آمریکایی را.»

وی در ادامه اظهارات بی‌اساس خود مدعی شد: «عربستان چهار سال این حملات را تاب آورده است، مخصوصا طی روزهای گذشته و این حملات کمابیش روزانه انجام می‌شود.»

پمپئو همچنین در اظهاراتی مضحک مدعی شد که این حملات نشان‌دهنده ارتباط انصارالله با ایران است.

وی در ادعایی بی‌اساس و مداخله‌جویانه خواستار قطع ارتباط میان انصارالله و ایران شد.   

این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که روزانه غیرنظامیان یمنی از جمله کودکان در حملاتی که با حمایت عربستان و سلاح‌های سعودی انجام می‌شود، جان خود را از دست می‌دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.