استاد تاریخ دانشگاه‌های آمریکا که تمامی نتایج انتخابات این کشور را از سال ۱۹۸۴ درست پیش‌بینی کرده مدعی است که ترامپ نخستین رئیس جمهور یک دوره‌ای پس از ۱۹۹۲ خواهد بود.

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، استاد تاریخ دانشگاه‌های آمریکا که تمامی نتایج انتخابات این کشور را از سال ۱۹۸۴ درست پیش‌بینی کرده گفت که ترامپ به نخستین رئیس جمهور یک دوره‌ای آمریکا پس از انتخابات سال ۱۹۹۲ تبدیل خواهد شد.

پروفسور «الان لیچمن» استاد تاریخ دانشگاه‌های آمریکا گفت که «دونالد ترامپ» به نخستین رئیس جمهور یک دوره‌ای آمریکا پس از سال ۱۹۹۲ تبدیل خواهد شد.

این دانشمند آمریکایی که تمامی پیش‌بینی‌های وی درباره نتایج انتخابات آمریکا از سال ۱۹۸۴ صحیح بوده در مصاحبه‌ای گفت: «پیش‌بینی نهایی من این است که دونالد ترامپ نخستین رئیس جمهور ساکن در کاخ سفید از سال ۱۹۹۲ و پس از جرج بوش پدر خواهد بود که در انتخابات مجدد شکست خواهد خورد.»

اغلب نظرسنجی‌های سراسری در آمریکا حاکی از پیشتازی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) است.

بر اساس نظرسنجی که چند روز پیش توسط نیویورک‌تایمز/دانشگاه سینا انجام شده نشان می‌دهد که پنجاه درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی از بایدن حمایت کرده و ۴۱ درصد نیز از ترامپ اعلام حمایت کرده‌اند.

از سوی دیگر، بیش از 52 درصد رای‌دهندگان شرکت‌کننده در نظرسنجی‌ سی‌ان‌ان که فوراً بعد از مناظره نهایی بامداد جمعه دو نامزد انتخابات آمریکا برگزار شد، معتقدند بایدن پیروز این مناظره بوده و در مقابل 39 درصد چنین نظری را درباره ترامپ داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.