رییس جمهور آمریکا می گوید: «به اینجا آمدم [چون] حالم چندان خوب نبود. الان بسیار احساس بهتری دارم. من باید برگردم... به گمانم به زودی برگردم و مشتاقم که کارزار [انتخاباتی] را به شکلی که شروع کردیم، به پایان برسانیم.»

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی ویدئویی با اذعان به اینکه پیش از رفتن به بیمارستان حال خوبی نداشته، گفت که اکنون احساس بهتری دارد و به زودی برمی‌گردد.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بامداد یکشنبه با انتشار پیام ویدئویی در صفحه توئیتر خود مدعی شد که حال وی خوب است و به زودی می‌گردد.

ترامپ که از بیمارستان نظامی «والتر رید» با آمریکایی‌ها صحبت می‌کرد، در این پیام گفت: «به اینجا آمدم [چون] حالم چندان خوب نبود. الان بسیار احساس بهتری دارم».

وی با بیان اینکه کادر درمانی به شدت مشغول تلاش برای بهبودی حالش هستند، افزود: «من باید برگردم... به گمانم به زودی برگردم و مشتاقم که کارزار [انتخاباتی] را به شکلی که شروع کردیم، به پایان برسانیم».

رئیس‌جمهور آمریکا ضمن اشاره به اینکه به آهستگی در حال خوب شدن است، اذعان کرد: «البته نمی‌دانیم در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد. به نظرم چند روز آینده آزمون واقعی است و باید ببینیم در آن روزها چه اتفاقی می‌افتد».

سناتور «میچ مک‌کانل» رهبر جمهوری‌خواهان مجلس سنای آمریکا نیز پیش از آن گفته بود که در تماس تلفنی با ترامپ، متوجه شده که او حالش خوب است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، مک‌کانل نیز در پیامی توئیتری نوشت: «به تازگی تماس خوبی با رئیس‌جمهور داشتم. حال او خوب به نظر می‌آمد و گفت که احساس بهتری دارد».

پیشتر، «مایک پنس» معاون ترامپ مدعی شد که احتمالا واکنس ویروس «کووید۱۹» تا پایان سال جاری میلادی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. 

حجم ویدیو: 1.98M | مدت زمان ویدیو: 00:04:02
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.