ترامپ با بیان اینکه اقتصاد ایالات متحده را بهبود می بخشد، مدعی شد: دولت وی می تواند در سال ۲۰۲۱، ۱۰ میلیون شغل جدید ایجاد کند. این در حالیست که جو بایدن پیاده نظام چین است و اقتصاد آمریکا را نابود خواهد کرد.

به گزارش جماران به نقل از شفقنا، فاکس نیوز نوشت:  رئیس جمهور ایالات متحده در یک کنفرانس مطبوعاتی به مناسبت روز کارگر در آمریکا با اشاره به تلاش های این دولت در بهبود اقتصاد، گفت: ۱.۴ میلیون شغل جدید در ماه آگوست در ایالات متحده ایجاد شده است.
وی افزود:  ممکن است به زودی واکسن کرونا نیز روانه بازار شود.
ترامپ با بیان اینکه این انتخابات مهمترین انتخابات در تاریخ ما است، تاکید کرد: اگر بایدن پیروز شود ، چین برنده و صاحب این کشور خواهد بود.
ترامپ در ادامه گفت، در صورت انتخاب مجدد، آمریکا را به یک قدرت فوق العاده تولیدکننده در جهان تبدیل خواهد کرد و  به آزادسازی انرژی آمریکا ادامه خواهد داد.
به گزارش آسوشیتدپرس، ادعاهای ترامپ درباره اقتصاد آمریکا در حالیست که تا امروز حدود ۲۲ میلیون شغل در این کشور، در پی همه گیری کرونا از بین رفته است. شواهد حاکیست، در این اقتصاد نابرابری های اقتصادی نیز گسترده تر شده و کارگران کم درآمد و اقلیت رنج می برند. این در حالیست که افراد ثروتمند آمریکایی شغل کمتری از دست داده و حتی از افزایش قیمت سهام و مسکن سود هم برده اند.
آسوشیتدپرس تاکید می کند: اقتصاددانان بر اساس آخرین گزارش ها از کسادی اوضاع اقتصادی آمریکا خبر می دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.