فرماندار لالی از بازداشت مداح و عوامل برگزارکننده یک مراسم سوگواری در این شهرستان به دلیل بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش جماران، گودرز ترکی‌زاده ، با اشاره به برگزاری یک مراسم عزاداری در شهرستان لالی در شرایط شیوع کرونا، اظهار کرد: روز گذشته (۷ تیرماه) مداح یک مجلس سوگواری و عوامل برگزارکننده این مراسم بازداشت شدند.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم با حدود ۲۰۰ نفر جمعیت، افزود: در این زمینه پرونده تشکیل شد و عوامل برگزارکننده مراسم که از بستگان درجه یک متوفی بودند، به مقام قضایی معرفی شدند. با حضور عوامل انتظامی در محل برگزاری مراسم، سریعا شرکت‌کنندگان در مراسم متفرق شدند و از ادامه برگزاری مراسم جلوگیری شد.

فرماندار لالی تصریح کرد: با توجه به تعهد اخذشده توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان لالی از متولیان مراسمات مبنی بر برگزاری مراسم به صورت  کاملا محدود و حداکثر با حضور ۲۰ نفر، متاسفانه برخی مواقع تعداد شرکت‌کنندگان بالاتر می‌رود.

ترکی‌زاده با بیان اینکه برگزاری مراسمات عروسی مراسم تجمعی عزا در شهرستان لالی ممنوع است، بیان کرد: برگزاری مراسمات عامل اصلی شیوع کروناویروس است بنابراین با برگزارکنندگان مراسم برخورد می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.