بسیج دانشجویی در اطلاعیه‌ای اعلام کرده سخنانی که به سعید محمد منتسب کرده واقعیت نداشته و موضع بسیج دانشجویی بوده نه آقای سعید محمد اما به اشتباه در خبر به فرمانده قرارگاه سازندگی ختم الانبیا نسبت داده شده است!

به گزارش جماران؛ روز پنجشنبه برخی رسانه ها، خبری به نقل از بسیج دانشجویی سخنانی از قول سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در نشست فرماندهان نواحی بسیج دانشجویی، منتشر کردند که حاوی انتقادات تندی از وزارت نفت بود.

در آن سخنان به نقل از سعید محمد آمده بود که "تفکر حاکم در وزارت نفت مانع خودکفایی در محصولات پتروشیمی می‌شود. در وزارت نفت این تفکر وجود دارد که ایجاد پالایشگاه در کشور به درد نمی‌خورد و ما نباید پالایشگاه داشته باشیم."

طرح این سخنان در شرایطی که پالایشگاه ستاره خلیج فارس با عزم جدی در همین دولت تکمیل و افتتاح شد و صادرات بنزین به ونزوئلا در هفته های اخیر، بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت، تعجب برانگیز به نظر می رسید. اما خیلی زود اصل خبر تکذیب شد و بسیج دانشجویی در اطلاعیه‌ای اعلام کرده سخنانی که به سعید محمد منتسب کرده واقعیت نداشته و موضع بسیج دانشجویی بوده نه آقای سعید محمد اما به اشتباه در خبر به فرمانده قرارگاه سازندگی ختم الانبیا نسبت داده شده است!

در اطلاعیه بسیج دانشجویی آمده است: در پی انتشار خبر سخنرانی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در جمع بسیج دانشجویی طی روز پنجشنبه تاریخ پنجم تیر 99 لازم به تذکر است بخشی از مطالب به اشتباه در خبر درج شده که ضمن  اصلاح آن تاکید می‌شود انتقادات دفاتر بسیج دانشجویی از عملکرد وزارت نفت امری مسبوق به سابقه است و متاسفانه در خبر مربوطه به عنوان موضع قرارگاه خاتم الانبیا قلمداد شد که بدین وسیله اصلاح و اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1451805
  • منبع: از نفت چه خبر
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.