یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برخی بانک ها خلاف قانون برای وام ازدواج ۲ ضامن طلب می کنند.

به گزارش جماران؛ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: برخی بانک ها خلاف قانون بودجه سال ۹۹ برای وام ازدواج ۲ ضامن طلب می کنند.

علی اکبر کریمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 21 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: برخلاف تبصره 16 قانون بودجه سال 99 برخی از بانک ها برای وام ازدواج 2 ضامن را از جوانان طلب می کنند این در حالی است که نمایندگان در قانون تنها یک ضامن برای وام ازدواج لحاظ کرده اند. از وزیر اقتصاد و بانک مرکزی می خواهیم به این موضوع ورود کنند تا شیرینی تصویب این قانون به کام جوانان تلخ نشود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در حال حاضر زیرساخت های موجود بازار بورس و سرمایه نامناسب است، سامانه معاملات با ورود جمعیت میلیونی دارای کد بورسی به بازار سرمایه پاسخگوی مراجعات مردم و معاملات آن ها نیست.

وی ادامه داد: تعداد شرکت های کارگزار کفایت این مراجعات را نمی کند انتظار داریم در خصوص افزایش تعداد شرکت های کارگزار بورسی و توسعه سامانه معاملات اقدام شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: اکنون که مردم به بازار سرمایه اقبال نشان دادند باید زیرساخت ها فراهم و مشکلات رفع شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1427716
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.