عضو فراکسیون امید مجلس به تخریب نمایندگان زن از سوی منتقدان اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه پروژه تخریب نمایندگان زن در مجلس شورای اسلامی از سوی منتقدان کلید خورده است؛ بنابراین کارهای خوب را نادیده می گیرند.

به گزارش جماران؛ عضو فراکسیون امید مجلس گفت: در صدا و سیما به من گفته شده است که هیچ کاری در مجلس انجام نداده ام؛  به ما هم وقت بدهید؛ تا بگوییم چه کاری برای تسهیل کارها و مشکلات زنان انجام داده ایم.

پروانه سلحشوری به اقدامات و طرح‌های به تصویب رسیده در رابطه با حقوق زنان و همچنین تسهیل ازدواج جوانان در مجلس دهم اشاره و اظهار داشت: بیش از 12 سال از به تصویب رسیدن قانون تسهیل ازدواج جوانان می گذرد که در مجلس دهم کارهایی از قبیل افزایش وام ازدواج و تسهیل آن به صورت ویژه تری انجام گرفته است.

تسهیل پرداخت وام ازدواج یک کار بسیار مهمی بوده است

وی در ادامه افزود: متاسفانه منتقدان برای تخریب نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان زن در مجلس می گویند، شما در مجلس چه کاری برای زنان انجام داده‌اید؟ اما ببینید همین تسهیل پرداخت وام ازدواج یک کار بسیار مهمی بوده است، حالا شاید بعضی اوقات برای اخذ آن با مشکل روبرو شوند، اما نسبت به سالهای گذشته افزایش داشته است.

پروژه تخریب نمایندگان زن در مجلس شورای اسلامی از سوی منتقدان کلید خورده است

عضو فراکسیون امید مجلس به تخریب نمایندگان زن از سوی منتقدان اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه پروژه تخریب نمایندگان زن در مجلس شورای اسلامی از سوی منتقدان کلید خورده است؛ بنابراین کارهای خوب را نادیده می گیرند.

قانون تسهیل ازدواج از سالهای گذشته وجود داشته است

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در ادامه افزود: قانون تسهیل ازدواج از سالهای گذشته وجود داشته است اما اساسا این دوستان منتقد در جریان  تصویب این قانون هم نبوده اند و به سهولت شروع به تخریب می کنند، باید به این عزیزان منتقد یادآورد شد که مقداری سواد خود را در رابطه با مسائلی که نسبت به آنها انتقاد دارند، بالا ببرند.

در مجلس دهم ما کاهش ساعت کاری زنان با مشکلات خاص را بررسی کردیم

سلحشوری به مرخصی چندین ماهه پس از زایمان اشاره و اظهار کرد: در گذشته قانون چندین ماهه مرخصی زنان وجود داشته است که زنان می توانند از آن استفاده کنند و در این مجلس هم کارها وتلاشهای جدی در این رابطه صورت گرفته است.

وی به اعمال کاهش ساعت کاری برای زنان با مشکلات خاص اشاره کرد و گفت: در مجلس دهم ما کاهش ساعت کاری زنان با مشکلات خاص را بررسی کردیم و کاملا هم اعمال می شود اما متاسفانه قوانینی که در این مجلس تصویب شده است؛ دوستان منتقد آنها را نمی بیینند.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه افزود: در صدا و سیما به من گفته شده است که هیچ کاری در مجلس انجام نداده ام؛ به ما وقت بدهید؛ تا بگوییم چه کاری برای تسهیل کارها و مشکلات زنان انجام داده ایم؛ وقتی که صدا و سیما این فرصت را به ما نمی دهد، چگونه باید بگوییم؛ چه کرده ایم و یا چه نکرده ایم، متاسفانه اینها مطالعه ندارند و فقط به قصد تخریب وارد عمل می شوند.

در مجلس دهم مشاوره حین ازدواج و درمان نازایی زنان را هم به تصویب رساندیم

عضو فراکسیون امید مجلس اظهار کرد: باید بگویم که در مجلس دهم که دائما برخی ها بر طبل انتقاد آن می کوبند و اظهار نظر می کنند که هیچ کاری نشده است؛ مشاوره حین ازدواج و درمان نازایی زنان را هم به تصویب رساندیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در مجلس دهم برای اشتغال زنان تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است و ناگفته نماند که حساسیت زیادی نسبت به تسهیل ازدواج جوانان داریم که در این رابطه هم در برنامه ششم توسعه تسهیلاتی در نظر گرفته شده است اما وقتی که این کارهایی انجام می شود و منتقدان آنها را نمی بینند، چرا که خلاف میل آنها است، امیدوار هستیم که منتقدان از خدا بترسند چرا که چوب خدا صدا ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1255372
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.