محمدرضا تابش نماینده اردکان در مجلس دهم در بیانیه ای از مردم برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم دعوت کرد.

به گزارش جماران؛ متن بیانیه محمدرضا تابش بدین شرح است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

مردم شریف و صبور و فهیم شهرستان اردکان 

همشهریان عزیز و مهربان 

فردا دوم اسفند، روز انتخاب و انتخابات، ثمره فداکاری ملت شریف ایران و وجه ممتاز انقلاب اسلامی و میراث گرانقدر امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام است.

رأی مردم به تعبیر معمار فقید انقلاب، «میزان» و معیار ملت برای پیشبرد و اصلاح امور و به تعبیر مقام معظم رهبری «حق الناس» است.  

نه تنها من، بلکه شایستگانی با فضیلت تر و تواناتر از من، در این دوره از انتخابات در سراسر کشور متاسفانه از حق انتخاب شدن محروم شده اند و در نتیجه نتوانسته اند از افتخار خدمت به مردمی بالغ، همراه ، رنجدیده و حق شناس چون شما برخوردار شوند. 

به رغم این، به فهم و نظر همه شما موکلانم در تشخیص شرایط امروز و فردای کشور و لطف و عنایت خداوند امیدوارم و صیانت از صندوق رای و ایفاء حق شهروندی در تعیین سرنوشت خویش را درگرو مشارکت شما در انتخابات و رای دادن به گزینه مطلوب می دانم.

وظیفه دارم از همه کسانی که در پنج دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با اخلاص و صمیمانه به یاری من شتافتند و در این دوره نیز برای حضور فعال در انتخابات آمادگی کامل داشتند با تمام وجود تشکر کنم و بگویم که « از این پس حضور اعضای ستاد انتخاباتی من در انتخابات و هر اقدام احتمالی سیاسی دیگر، برآمده از آزادی اندیشه و تصمیم یکایک آنان خواهد بود.» 

مفتخرم در همه عرصه های تحقق این انقلاب و دوران پس از آن در کنار مردم و هم رزمان شهیدم از بذل هیچ کوششی فروگذار نکرده ام و انشاالله صداقت، کارآمدی، وقت گذاری و مردم داری را در عمل به منصه ظهور رسانده باشم. وظیفه من به رغم همه جفاها، اعلام وفاداری به آرمانهای انقلاب از جمله استقلال، آزادی، عدالت، مبارزه با فساد و فقر و تبعیض و دفاع از حقوق مردم و «ضرورت پیشبرد اصلاحات» برای رفع مشکلات و حفظ امید به آینده است. 

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم 

که در طریقت ما کافری است رنجیدن 

محمدرضا تابش 

نماینده مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی 

یکم اسفندماه ۱۳۹۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.