مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای یکشنبه در دو نوبت و در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه جلسه علنی دارد.

به گزارش جماران؛ لایحه بودجه سال ۹۹ کل کشور هفته آینده توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.

مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای یکشنبه در دو نوبت و در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه جلسه علنی دارد.

قرار است وزیر راه و شهرسازی یکشنبه آینده برای پاسخ به سوالات علیم یارمحمدی نماینده زاهدان و روح‌الله بابایی صالح نماینده بویین زهرا در مجلس حضور یابد.

همچنین قرار است وزیر امور اقتصادی و دارایی دوشنبه آینده برای پاسخ به سوالات بیت‌الله عبداللهی و رضا علیزاده نمایندگان اهر و ورزقان و شکور پورحسین شقلان نماینده پارس‌آبان در مجلس حضور یابد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار است دستاوردها و مشکلات حوزه اقتصاد شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآورانه را نیز هفته آینده در مجلس بررسی کنند.

بررسی لایحه دو فوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، طرح یک فوریت ساماندهی بازار خودرو و طرح یک فوریتی تنظیم برخی از مقررات مالی و اداری وزارت آموزش و پرورش در دستور کار هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

نمایندگان مجلس همچنین قرار است طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی، لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان و لایحه حمایت از اطفال و نوجوانان اعاده شده از سوی شورای نگهبان را هفته آینده بررسی کنند.

گزارش کمیسیون امنیت ملی از روند اجرای برجام در مجلس قرائت می‌شود

قرار است گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از روند اجرای برجام هفته آینده در مجلس قرائت شود.

همچنین قرار است گزارش کمیسیون آموزش در مورد مسائل مرتبط با فرهنگیان و مدارس خارج از کشور در مجلس بررسی شود.

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی نیز جز مواردی است که هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.