عارف از دولت خواست با تدبیر بیشتر مطالبات اقشار آسیب پذیر را در اولویت قرار دهد و گفت: ان شاء الله، بتوانیم از شرمندگی مردم بیرون بیاییم.

به گزارش جماران؛ رئیس فراکسیون امید مجلس دهم از اصلاح مشکلات برسر یارانه نیازمندان خبر داد و گفت: براساس اعلام دولت با وجود تاخیرها حق نیازمندان به یارانه محفوظ است ولی حتما حقشان را می‌گیرند؛ ما هم در مجلس مطالبات را پیگیری می‌کنیم.

«محمدرضا عارف»، عصر امروز -دوشنبه- در اجتماع بزرگ مردم تهران در ابراز بیزاری از آشوب، ناامنی و اغتشاش اشرار در میدان انقلاب تهران، با بیان اینکه اغتشاشگران ضربه مهلکی از ملت خورده اند، گفت: اغتشاشگران خیلی زود پشیمان شدند و این پشیمانی ادامه پیدا می‌کند تا مردم راه خودشان را که همان راه انقلاب است، را ادامه دهند.

این نماینده مجلس با قدردانی از حضور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: به‌رغم برخی از بی تدبیری‌ها، مردم همچنان نگاهشان به انقلاب، همان نگاه سال ۵۷ است و انقلاب را از آن خود می‌دانند.

عارف از دولت خواست با تدبیر بیشتر مطالبات اقشار آسیب پذیر را در اولویت قرار دهد و گفت: ان شاء الله، بتوانیم از شرمندگی مردم بیرون بیاییم.

وی در مورد واریز نشدن یارانه برخی افراد که خود را نیازمند گرفتن یارانه می‌دانند نیز اضافه کرد: به نظر می رسد که طرح، بدون هماهنگی و بررسی ها انجام شده که به این دلیل مشکلاتی در پی داشته است.

رئیس فراکسیون امید، از اصلاح مشکلات موجود در فرایند واریز یارانه افراد نیازمند خبر داد و گفت: دولت هم مطرح کرده که سهم و حق همه نیازمندان به یارانه محفوظ بماند؛  ممکن است با تاخیر دریافت کنند ولی حتما حقشان را می گیرند.

عارف گفت: ما هم در مجلس، مطالبات را پیگیری می کنیم تا تعهد دولت به مردم به درستی عملیاتی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.