نماینده تهران در مجلس گفت: هیأت رئیسه چرا در مورد دعوت از وزیران تبعیض قائل می‌شود، بارها از وزیر کشور در مورد علت اینکه در شهر ری شورا تشکیل نمی‌شود سوال داشتیم اما وزیر به صحن نیامده است؛ ولی در طول دو ماه ۸ بار وزیر خارجه را به صحن می آورند و از وی سوال می‌پرسند.

به گزارش جماران؛ نماینده مردم تهران در مجلس خواستار تصویب هر چه سریعتر CFT و پالرمو توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام شد.

مصطفی کواکبیان در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۱۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت اعظم طالقانی گفت: وی قرآن پژوهی بود که در موضوع حقوق زنان و حقوق بشر به مانند یک رجل سیاسی تلاش بسیاری کرد که ان‌شاءالله رحمت واسعه الهی نثار روح آن ابوذر زمان مرحوم آیت الله طالقانی شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز ادامه داد: به ترامپ نامتعادل می‌گویم که تحریم‌های جدیدی که علیه کارگران ساختمانی ایجاد کرده همان توهم فشار حداکثری است که قطعاً راه به جایی نخواهد برد.

وی با تأکید بر اینکه ظریف نباید جلسه مجلس را ترک می کرد، افزود: هیأت رئیسه چرا در مورد دعوت از وزیران تبعیض قائل می‌شود، بارها از وزیر کشور در مورد علت اینکه در شهر ری شورا تشکیل نمی‌شود سوال داشتیم اما وزیر به صحن نیامده است؛ ولی در طول دو ماه ۸ بار وزیر خارجه را به صحن می آورند و از وی سوال می‌پرسند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد: در موضوع FATF معتقدم که اعضای مجمع تشخیص مصلحت هر چه سریعتر CFT و پالرمو را تصویب کنند.

کواکبیان با اشاره به موضوع خصوصی سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تأکید کرد: در این مورد و تعیین تکلیف آنها به وزیر ورزش و جوانان تذکر می‌دهم.

این نماینده مردم در مجلس دهم در پایان با اشاره به موضوع مجوز فیلم خانه پدری ادامه داد: به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر می‌دهم، درباره موضوع مجوز به فیلم‌های سینمایی قبل از اکران دقت شود تا دوباره موضوع فیلم خانه پدری تکرار نشود و دادستانی وارد این موضوعات نشود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.