رئیس هیأت مذاکره‌کننده و سخنگوی انصارالله یمن، در بیانیه امروز خود با تبریک به مردم یمن، اظهار کرد: "عملیات نصر من الله، گسترده‌ترین عملیات نظامی از زمان آغاز درگیری‌ها بوده و دشمن طی این عملیات، متحمل شکستی سنگین شده است".

به گزارش جماران؛ محمد عبدالسلام، رئیس هیأت مذاکره‌کننده یمن، عملیات "نصر من الله" نیروهای مسلح این کشور علیه ارتش سعودی در نجران را عقب رانده شدن بی‌سابقه این ارتش خواند.

به نقل از پایگاه خبری المسیره، محمد عبدالسلام، رئیس هیأت مذاکره‌کننده و سخنگوی انصارالله یمن، در بیانیه امروز خود با تبریک به مردم یمن، اظهار کرد: "عملیات نصر من الله، گسترده‌ترین عملیات نظامی از زمان آغاز درگیری‌ها بوده و دشمن طی این عملیات، متحمل شکستی سنگین شده است".

او از آزاد شدن بخش وسیعی از خاک یمن و به اسارت‌ درآمدن انبوهی از سربازان و افسران سعودی طی یورش همه‌جانبه خبر داد.

وی گفت: "این عملیات نشان از آن داشت که حکومت عربستان با پشتیبانی آمریکا، ارتش خود را در نبردی وارد کرده که هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد".

او همچنین خاطر نشان کرد که سرنوشتی نامعلوم در انتظار باقی نیروهای ائتلاف سعودی مستقر در یمن است.

عبدالسلام اظهار کرد: "این عملیات، یک پیام نظامی به اشغالگران و مهاجمان است و با یاری خدا، تمام مناطق اشغالی در خاک یمن آزاد خواهد شد".

سخنگوی انصارالله یمن افزود: عربستان سعودی برای اینکه در مناطق مرزی با یمن دستاوردی داشته باشد، دست به اجرای نقشه‌های نظامی زد ولی عملیات مذکور، نتیجه معکوسی برای سعودی‌ها داشته است.

عبدالسلام عملیات نصر من الله را "شکست نظامی بی‌سابقه" دانست که در نتیجه آن باید ائتلاف سعودی هرچه سریعتر در مورد اهداف خود از جنگ علیه یمن بازنگری کند.

وی با بیان اینکه عربستان طی تلاشی بیهوده، قصد سرپوش گذاشتن بر شکست خود توسط نیروهای یمن را دارد، گفت: "مقامات جنایتکار سعودی واقعیت و ویژگی‌های ایمانی و اخلاقی مردم ما را نادیده می‌گیرند؛ ویژگی‌هایی که آن‌ها را به رغم تجهیزات نظامی و انحطاط اخلاقی و سیاسی دشمن، برتر از متجاوزان قرار داده است".

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.