وزیر خارجه یمن گفت: در شریط صلح شاخه زیتون در دست داریم و در شرایط جنگ طوری به آن ها ضربه خواهیم زد که هرگز تصور نخواهند کرد.

به گزارش جماران؛ «هشام شرف» وزیر خارجه یمن روز دوشنبه در گفت وگو با شبکه خبری المیادین، اظهار کرد: اگر ائتلاف سعودی طرح آتش بس دولت را نپذیرد ما برنامه و طرح های آماده برای پاسخ شدیدتر داریم.

به گزارش المیادین، شرف افزود: طرح «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن از این نقطه نظر که ما خواستار صلح و توقف خونریزی هستیم، مطرح شد.

وزیر خارجه یمن گفت: در شریط صلح شاخه زیتون در دست داریم و در شرایط جنگ طوری به آن ها ضربه خواهیم زد که هرگز تصور نخواهند کرد.

جمعه شب «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفته بود: حملات پهپادی و موشکی به عربستان را به صورت مشروط متوقف می کنیم و امیدواریم که این اقدام با پاسخ (مثبت) ائتلاف سعودی همراه باشد.

به رغم توقف حملات انصارالله، عربستان سعودی به حملات خود علیه یمن ادامه می دهد به طوری که منابع خبری روز سه شنبه از کشته شدن ۱۶ شهروند یمنی از جمله ۷ کودک در حمله هوایی ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان به یک منزل مسکونی در استان ضالع واقع در جنوب یمن خبر دادند.

خبر توقف مشروط انصارالله برای حمله به تأسیسات سعودی چند روز پس از آن صورت می گیرد که دو پالایشگاه «بقیق» و «هجره خریص» متعلق به شرکت آرامکو در شرق این کشور هدف ۱۰ فروند پهپاد یمنی قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.