نمایندگان در ادامه جلسه نوبت عصر امروز - دوشنبه - مجلس شورای اسلامی در حمایت از وزیر امورخارجه کشورمان و محکومیت تحریم ایشان توسط آمریکا بیانیه صادر کردند.

به گزارش جماران؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا در تحریم وزیر امورخارجه کشورمان تاکیدکردند: ظریف ،زبان گویای ملت رشید ایران در مجامع بین‌المللی است.

نمایندگان در ادامه جلسه نوبت عصر امروز - دوشنبه - مجلس شورای اسلامی در حمایت از وزیر امورخارجه کشورمان و محکومیت تحریم ایشان توسط آمریکا بیانیه صادر کردند.

این بیانیه که ۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی آن را امضا کردند، آمده است: «دولت قلدرمآب آمریکا در راستای سیاست‌های خصمانه خویش، رئیس دستگاه دیپلماسی ایران را در فهرست تحریم‌های یکجانبه خود قرار داد. ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دکتر محمدجواد ظریف مسئول سیاست خارجی ایران را زبان گویای ملت رشید ایران در مجامع بین‌المللی دانسته و براین باوریم تحریم ظریف، سیاست‌های دوگانه ایالات متحده آمریکا را نشان می‌دهد که از یکسو مدعی مذاکره با ایران است و از سوی دیگر، عملاً دیپلماسی را تحریم می‌کند.

نمایندگان در ادامه این بیانه ضمن تشکر از تلاش های وزیر امورخارجه افزودند: ما امضا کنندگان این بیانیه ضمن تشکر از ظریف، این اقدام نابخردانه آمریکا را به شدت محکوم نموده و به سردمداران کاخ سفید و گروه «ب» هشدار می‌دهیم.

این بیانیه میافزاید: ملت سرافراز ایران ثابت کرده است در برابر دشمنان ظالم همانند کوه استوار ایستاده، اقدامات جنگ‌طلبانه، خصمانه و مغایر منشور ملل متحد را نشان‌دهنده استیصال و نوعی بدعت خطرناک و تروریسم سیاسی و دیپلماتیک می‌داند و هیچ‌کس و هیچ ابزاری نمی‌تواند از نفوذ کلام وزیر امور خارجه ایران جلوگیری نماید. این‌گونه اقدامات زمینه‌ساز اتحاد و انسجام هر چه بیشتر مردم با هر سلیقه سیاسی در برابر دشمنان نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.