"اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: کرانه باختری همچنان حامی قدس و مسجد الاقصی باقی خواهد ماند.

به گزارش جماران؛ "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به انفجار روز جمعه کرانه باختری گفت: این عملیات حامل پیامی برای صهیونیست‌هاست و آنان باید بدانند که قدس به مثابه بشکه باروت است و نباید به آن نزدیک شوند.

به گزارش پایگاه خبری عرب 48 فلسطین، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" طی سخنانی در خطبه نماز جمعه در مسجد "العمری" شهر غزه گفت: عملیات امروز علیه شهرک نشینان صهیونیسیت در غرب رام الله در مرکز کرانه باختری پیامی برای صهیونیست‌ها داشت که قدس به مثابه "بشکه باروتی" است و نباید به آن نزدیک شوند.

وی افزود: باوجود آنکه هویت عامل این عملیات هنوز مشخص نشده است اما این اقدام نشانه ادامه مقاومت در برابر فشارها است.

هنیه اضافه کرد: کرانه باختری همچنان حامی قدس و مسجد الاقصی باقی خواهد ماند.

وی از کشورهای عربی و امت اسلامی خواست با نه گفتن به عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی به این رژیم اجازه ندهند در منطقه ائتلاف تشکیل دهد.

وی افزود: کشورهای عربی باید خود را برای آزادسازی قدس و مسجدالاقصی آماده کنند زیرا ما برای آزادسازی آماده هستیم.

رسانه‌های عبری از جمله سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل اعتراف کردند که بر اثر انفجار یک بمب دست ساز در نزدیکی شهرک «دولف» در رام الله 3 نفر از شهرک نشینان صهیونیست زخمی شدند.

وب سایت روزنامه صهیونیستی «معاریف» پیشتر گزارش داد: یک زن شهرک نشین که در انفجار امروز در مرکز کرانه باختری اشغالی زخمی شده بود، ساعاتی پیش در بیمارستان جان خود را از دست داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.