مشاور عالی مقام معظم رهبری از مکتب مقاومت بعنوان رمز حل مشکلات کنونی کشور نام برد و افزود: همانگونه که فرزندان شجاع این ملت با حماسه مقاومت ایران را به پیروزی رساندند، هم اکنون هم مکتب مقاومت و اقتصاد مقاومتی و صبر و تحمل ما در برابر مشکلات و فشارها و بحرانهای اقتصادی و عملیات روانی دشمن، مارا به پیروزی می‌رساند .

به گزارش جماران؛ دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: ملت ایران ملتی صلح‌طلب است و بدنبال امنیت منطقه و جهان است ولی اگر دشمن به ما حمله‌ای کند به آنها پاسخی سخت و پشیمان کننده خواهیم داد و همه میدانند که جمهوری اسلامی ایران یک قدرت منطقهای است.

سردار سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در آیین بزرگداشت شهدای اقتدار و گرامیداشت ۱۵۳۰ نفر از شهدا و جانبازان و آزادگان  منطقه نه تهران که در محل دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد با بیان آنکه روند افول قدرت آمریکا و صهیونیستها شتاب گرفته است، گفت: در طول ۴۰ سال گذشته ایران اسلامی سال به سال  قوی‌تر شده است و در مقابل قدرت  آمریکا و  رژم صهیونیستی  افول کرده و آنها  هر سال ضعیفتر شدهاند.

وی با بیان آنکه جمهوری اسلامی ایران همواره بدنبال  برقراری صلح منطقهای و جهانی بوده  است، اما در مقابل تجاوزگری پاسخهای قاطعی دادهایم، افزود: ما هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را در داخل آبهای سرزمین خود سرنگون کردیم بدون آنکه آمریکا بتواند اقدامی کند. ملت ایران ملتی صلح طلب است و بدنبال امنیت منطقه و جهان است  ولی اگر دشمن به ما حمله‌ای کند به آنها پاسخی سخت و پشیمان کننده خواهیم داد و همه میدانند که جمهوری اسلامی ایران یک قدرت منطقهای است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در ادامه از مکتب مقاومت بعنوان  رمز  حل مشکلات کنونی کشور نام برد و افزود: همانگونه که فرزندان شجاع این ملت با حماسه مقاومت ایران را به پیروزی رساندند، هم اکنون هم مکتب مقاومت  و  اقتصاد مقاومتی و صبر و تحمل ما در برابر مشکلات و فشارها و بحرانهای اقتصادی و عملیات روانی دشمن، مارا به پیروزی می‌رساند .

صفوی با اشاره به شاخصه های شهیدان گفت: شهیدان از مرگ نمی‌هراسیدند و مرگ را سر آغاز زندگی میدانستند و شجاع بودند، هرگز ترسوها به جنگ نیامدند و آنهایی که از جنگ می ترسیدند هرگز به جبههها نیامدند. اگر شهیدان نبودند  ایران نبود و اسلامی در ایران  وجود نداشت و هر کسی که  در ایران نفس میکشد و مسئولیت دارد مدیون خون شهیدان است. اگر هماکنون ایران سرافراز قدرتمند و امن داریم به برکت خون شهیدان است.

وی افزود: راز و رمز شهادت را تنها خدا و اولیاء  خدا میدانند. شهیدان، خدا و راه عزت و حیات جاویدان را انتخاب کردند  و آنها در میدان خطر و دفاع از اسلام بزرگترین سرمایه خود یعنی جان خود را تقدیم کردند و با خدا معامله کردند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان این سئوال که اگر شهیدان امروز  به امر الهی زنده شوند به ما چه میگفتند؟ اضافه کرد: شهیدان به ما میگویند اگر مومن هستید ناراحت و محزون نشوید، و آنها می گویند که صبر کنید، بشارات پیروزی به دست شما خواهد رسید و به وعده‌های خدا ایمان داشته باشید، شهیدان اعتقاد داشتند که خداوند به وعده های خود عمل میکند.

صفوی افزود: پیام شهیدان به ما آن است که ایران به  برکت یک رهبر خردمند  و به  فضل الهی یک قدرت آسیب ناپذیر است و در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده است و  انقلاب اسلامی ایران به فضل الهی زمینه ساز ظهور حضرت مهدی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.