سرلشکر صفوی بیان کرد: اگر می بینیم دشمنی های آمریکا با ایران تمامی ندارد به واسطه این پرچم داری در ایجاد قطب جدید فرهنگ و تمدن اسلامی است،این تفکر انقلاب اسلامی توانسته دل‌های جوانان در منطقه را شیفته خود کند.

به گزارش جماران؛ مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: مکتب انقلاب اسلامی با تکیه بر ولایت فقیه به دنبال عدالت اجتماعی و مبارزه با استکبار است.

سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی  در نخستین همایش ملی پرچمداران انقلاب اسلامی که در سالن همایش های غدیر برگزار شد، عنوان کرد: روحانیت دارای رسالت سنگینی در نظام و انقلاب اسلامی است.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:مهم ترین رسالت روحانیت،تشریح و تبیین مکتب مقاومت و بشارت دادن به پیروزی اسلام و انقلاب به آحاد مردم است.

وی اظهار کرد: مکتب انقلاب اسلامی با تکیه بر ولایت فقیه به دنبال عدالت اجتماعی و مبارزه با استکبار است و روحانیت به عنوان پرچمدار انقلاب اسلامی باید گام های بلندی در این مسیر بردارد.

سرلشکر صفوی بیان کرد:قطب جدید قدرت فرهنگی و تمدنی جهان با محوریت ایران اسلامی تا چند دهه آینده در دنیا محقق می‌شود و تمدن نوین اسلامی با پرچم داری ایران در دنیا تحقق می یابد.

وی گفت:تفکر انقلابی تمامی توطئه های آمریکا و مستکبران جهانی را در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، نظامی و امنیتی خنثی می کند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا افزود: اسلام ناب محمدی با پرچم داری امام خمینی (ره) و آیت الله خامنه ای،نجات بخش مسلمانان جهان است و دنیا می داند اسلام وهابی برای مسلمانان الهام بخش نیست.

وی عنوان کرد: باید در مسیر رهبری و ولایت فقیه حرکت کنیم تا توطئه های دشمن را خنثی می کند، باید به رهنمون های رهبری که عزت آفرین و افتخارآفرین است،اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

سرلشکر صفوی بیان کرد:اگر می بینیم دشمنی های آمریکا با ایران تمامی ندارد به واسطه این پرچم داری در ایجاد قطب جدید فرهنگ و تمدن اسلامی است،این تفکر انقلاب اسلامی توانسته دل‌های جوانان در منطقه را شیفته خود کند.

وی اظهار کرد:ما با امام(ره) و ولایت فقیه و شهداء،پیمان بسته ایم که از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کنیم و تا آخرین قطره خون بر این عهد وفادار خواهیم ماند،همان گونه که جوانانی که در راه انقلاب و دفاع مقدس شهید شدند این وفاداری را به اثبات رساندند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد:کشورهای اسلامی دارای ظرفیت های مهمی در مقابله با استکبار جهانی هستند،۹۰۰ میلیارد بشکه نفت خام، ۷۰ درصد ذخایر نفت، ۵۶ درصد گاز جهان و همچنین تنگه‌های مهم دریایی در اختیار مناطق اسلامی است.

وی عنوان کرد: اگر بیداری در جهان اسلام شکل بگیرد، حیات اقتصادی جهان به دست مسلمانان خواهد افتاد و مستکبرین، شکست تلخی را تجربه می کنند.

سرلشکر صفوی گفت:ما در پیچ تاریخی خطرناکی قرار داریم؛محیط داخلی، منطقه‌ای و جهانی از نظر مسائل فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی در حال تغییر است.

وی افزود:در صورتی که در در مسیر انقلاب و آرمان‌های آن بتوانیم ثابت قدم باشیم و با عقل و تدبیر کشور را مدیریت کنیم و زمینه آشنایی جوانان را با نور ایمان و انقلاب فراهم کنیم از این پیچ تاریخی با سربلندی گذر می کنیم.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بیان کرد:اگر در کشور اسلامی ایران انتخابات بر اساس عقلانیت انجام شود و مردم از روی احساسات انتخاب نکنند بسیاری از مشکلات حل می شود.

وی درباره دیگر رسالت مهم روحانیت در انقلاب عنوان کرد:ترویج مکتب مقاومت از جمله رسالت مهم روحانیت است، مکتب مقاومت در پی مقابله با استکبار داخلی و استعمار خارجی است؛ در قرن‌های گذشته جهان اسلام با سه گفتمان غرب گرایی، اصلاحات و مکتب مقاومت مواجه بوده است.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه امروز غرب با محوریت آمریکا با سه چالش مهم ژئواستراتژیک، ژئو اکونومیست و ژئو کالچر مواجه است، گفت:چالش ژئواستراتژیک بر مبنای جغرافیای جهانی با ماهیت نظامی برای مقابله با روسیه است.

وی عنوان کرد:قدرت دریایی آمریکا در برابر قدرت زمینی روسیه و چین قرار دارد و در چالش ژئواکونومیست که بر مبنای جنگ اقتصادی است، چین به چالشی بزرگ برای آمریکا تبدیل شده است در حالی که نتیجه لشکرکشی آمریکا به افغانستان و عراق قدرت گرفتن ایران بوده است.

سرلشکر صفوی توضیح داد:غرب با استفاده از فناروی ها و شبکه‌های اجتماعی به دنبال ترویج فرهنگ غرب است،امروز وظیفه داریم راه نجات را به جوانان نشان دهیم؛این راه نجات همان مقاومت و مجاهدت است.

وی گفت:رهبر معظم انقلاب در روز 14 خرداد در ارتباط با فرهنگ مقاومت،رهنمون های با ارزشی داشت،ایشان فرمودند این مقاومت ما را در برابر تحریم های ظالمانه و تروریسم اقتصادی بالا برده و جنگ فرهنگی جبهه ما نیز پیروز شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.