رئیس پلیس فتا استان خوزستان از دستگیری ۲۴ نفر از کاربران فضای مجازی که با پخش شایعات مربوط به سیل موجب تشویش اذهان عمومی شده بودند، خبر داد.

به گزارش جماران، سرهنگ شاهین حسنوند اظهار داشت: در پی وقوع سیل در برخی شهرستان های "خوزستان" متاسفانه اخیرا افرادی با ایجاد پیام های کذب و انتشار آن با عبارات هیجان‌زا، احساسات مردمی را نشانه می‌گیرند و سبب می‌شوند دروغ و ترس در جامعه رسوخ پیدا کند و تبدیل به یک ترس عمومی شود.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارشناسان پلیس فتا با رصد و پایش شبکه‌های اجتماعی 24 نفر از کاربرانی را که با پخش اخبار منحرف و شایعات مربوط به سیل موجب تشویش اذهان عمومی شده بودند را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ حسنوند تاکید کرد: کاربران با انتشار و کپی‌کردن هر پیام کذب یا واقعی در فضای مجازی، می‌بایست پاسخگوی تبعات و عواقب آن باشند.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند، از کاربران فضای مجازی خواست: در صورت مشاهده هر گونه شایعه در فضای مجازی از طریق ارتباطات مردمی سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir یا آدرس ایمیل khoozestan_fata@police.ir یا شماره تماس 21827307-061 اطلاع رسانی کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی پلیس فتا سیل 98
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.