معاون اول رییس جمهوری گفت: برای کمک به کارآفرینان و صنعتگران و عبور از شرایط سخت قول می دهم که با تمام وجود بمانم و لحظه ای در حمایت از آنها کوتاهی نکنم.

به گزارش جماران، «اسحاق جهانگیری» امروز- سه شنبه - در سومین دوره اهدای نشان کارآفرینی امین الضرب که در تالار وحدت تهران برگزار شد، افزود: در شرایط کنونی اقتصاد کشور و زندگی مردم اگر بتوانیم تولید، ارز و صادرات را به همراه تامین معیشت مردم مدیریت کنیم از شرایط موجود عبور می کنیم. 


معاون اول رییس جمهوری اظهار داشت: مهم ترین اولویت دولت با توجه به تغییرات نرخ ارز، تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی با کمک نظام بانکی است و تلاش می کنیم نقدینگی واحدهای تولیدی کشور را تامین کنیم. 
جهانگیری ادامه داد: باید در کنار یکدیگر، به دولت و بخش خصوصی کمک کنیم تا کالاهای اساسی و مورد نیاز کشور در اختیار مردم قرار گیرد. 
وی تاکید کرد: نیازهای ارزی کشور باید برطرف شود و باید صادرات خود را احیا کنیم. ما به ارز صادرات نیاز داریم و به همین دلیل آمریکا نفت، پتروشیمی و فولاد را تحریم کرده است.



**انسجام از نان شب برای کشور واجب تر است
رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با بیان این که دشمنان با اعمال فشار و تحریم بدنبال تحت تاثیر قرار دادن معیشت مردم و فروپاشی اقتصادی در کشور هستند، تصریح کرد: ما می توانیم با انسجام و وحدت از این شرایط عبور کنیم.


جهانگیری تاکید کرد :«حفظ و تقویت انسجام از نان شب برای کشور واجب تر است»، عده ای در کشور به جای فکر کردن برای عبور از شرایط موجود، بدنبال آن هستند که چگونه رقیب خود را از میدان حذف کنند. 
وی یادآور شد: بعد از انسجام باید مسائل اقتصادی را اولویت قرار دهیم، نباید اجازه دهیم معیشت مردم تحت تاثیر قرار گیرد. 


‌این خبر در حال تکمیل است...

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.