رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین طرح توسعه واحدهای تولیدی و صنعیت را بهترین روش برای جذب سرمایه‌گذاری و اشتغال عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی پرزحمت در جلسه بررسی وضعیت واحدهای صنعتی شهرک صنعتی کاسپین یک شهرستان آبیک استان قزوین اظهار کرد: دولت در راستای حمایت از تولیدات داخلی، واردات یک هزار و 340 قلم کالا را ممنوع کرده که فرصت خوبی برای واحدهای صنعتی استان قزوین است تا با این شرایط خود را به روز کرده و یا تولیدات خود را به فروش برسانند.

وی افزود: واحدهای تولیدی باید قیمت کالاهای اساسی را رعایت کنند چرا که از ارز 4 هزا ر و 200 استفاده کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین ادامه داد: بیشتر واحدهای صنعتی و تولیدی  درگیر بانک‌ها هستند و دراین زمینه مشکل دارند.

پرزحمت اضافه کرد: از مسئولان استان قزوین درخواست می‌شود مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را اجرا کنند.

وی خاطرنشان کرد: بانک‌ها نباید در این شرایط به واحدهای تولیدی و صنعتی دارای مشکل سخت بگیرند و باید شرایط را برای بهبود وضعیت واحدها تسهیل ببخشند.

این مسئول با ذکر اینکه طرح توسعه واحدها بهترین روش برای جذب سرمایه‌گذاری و اشتغال است، تصریح کرد: امکانات زیربنایی و خدمات شهرک‌های صنعتی فراهم است و به دلیل عدم مشمولیت معافیت مالی، واحدها نمی‌توانند نسبت به اجرای طرح توسعه اعم از سالن و ماشین‌آلات اقدام کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.