رژیم صهویونیستی در یک سال گذشته بارها با حمله به مواضعی در سوریه، مدعی شده که انبارهای تسلیحاتی حزب الله لبنان یا ایران را مورد هدف قرار می‌دهد.

 به گزارش جماران، جنگنده‌های ارتش رژیم صهوینیستی شب گذشته از طریق جنوب لبنان اهدافی را در جنوب و جنوب غرب شهر دمشق سوریه مورد اصابت قرار دادند.

ارتش سوریه گفته است بسیاری از موشک‌های شلیک شده را رهگیری و منهدم کرده است.

  اسراییل نیز طبق معمول بدون قبول کردن مسئولیت این حمله، مدعی شده، پدافند هوایی ارتش به یک موشک ضدهوایی شلیک‌شده از سوریه، واکنش نشان داده‌ است."  

این نخستین حمله رژیم غاصب صهیونیستی به مواضعی در سوریه از زمان اعلام خروج نیروهای آمریکایی از سوریه است.

تلویزیون دولتی سوریه گزارش داده موشک‌های اسراییلی به یک انبار تسلیحاتی اصابت کرده‌اند و در اثر این حمله سه سرباز زخمی شده‌اند.

اما سازمان دیدبان حقوق بشر سوریه مستقر در لندن، اعلام کرده در حمله دیشب اسراییل 3 موضع در جنوب دمشق مورد اصابت قرار گرفته که بنا به ادعای این سازمان، انبارهای تسلیحاتی حزب‌الله لبنان بوده‌اند.

اسراییل در یک سال گذشته بارها با حمله به مواضعی در سوریه، مدعی شده که انبارهای تسلیحاتی حزب الله لبنان یا ایران را مورد هدف قرار می‌دهد.

اخیرا فرمانده ارتش اسراییل در سخنانی مدعی شده بود ایران در تلاش برای استقرار 100 هزار نیروی نظامی در سوریه است و تل آویو با همه توان در صدد مقابله با این اقدام است.

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسراییل نیز بارها تاکید کرده حضور نیروهای ایرانی در سوریه را تحمل نخواهد کرد و حتی به قیمت حملات داخل مرزهای ایران، مانع از استقرار دایمی نظامی ایران در سوریه خواهد شد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1082502
  • منبع: عصر ایران
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.