سخنگوی رئیس جمهوری روسیه گفت که در دیدار ولادیمیر پوتین و محمد بن سلمان درباره بازار نفت، روابط دو جانبه و تحولات خاورمیانه گفت وگو خواهد شد.

به گزارش جماران؛ سخنگوی رئیس جمهوری روسیه از آماده شدن مقدمات سفر رئیس جمهوری این کشور به عربستان خبر داد.

دمیتری پسکوف اظهار داشت که زمان سفر احتمالا پس از دیدار پوتین با بن سلمان ولیعهد عربستان در حاشیه اجلاس «جی 20» مشخص خواهد شد. 

پسکوف در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر تاریخ این سفر تاکید کرد این موضوع در دست بررسی است و هنوز تاریخ قطعی آن مشخص نشده است.

سخنگوی رئیس جمهوری روسیه همچنین افزود که در دیدار ولادیمیر پوتین و محمد بن سلمان درباره بازار نفت، روابط دو جانبه و تحولات خاورمیانه گفت وگو خواهد شد.

پیشتر یک منبع آگاه از هیات روسی در مصاحبه با 'ریانوواستی' اعلام کرده بود که در دیدار ولادیمیر پوتین و بن سلمان موضوع 'اپک' و مسائل مرتبط با سوریه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

دمیتری پسکوف با اشاره به دیدارهای پوتین در حاشیه نشست 'جی 20' خاطرنشان شد که هنوز برنامه در حال بررسی است، چرا که دیدار پوتین با ترامپ در روز شنبه کنسل شده است و در حال حاضر جایگزین این دیدار مشخص نیست، گرچه ممکن است در حاشیه نشست 'جی 20» دو رئیس جمهور روسیه و آمریکا از کنار هم بگذرند و دیدار کوتاهی داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.