روزنامه 'نیویورک تایمز' آمریکا در گزارشی فاش کرد، دولت امارات از طریق یک شرکت صهیونیستی تلاش کرد با هک تلفن همراه امیر قطر و 'متعب بن عبدالله' پسر پادشاه پیشین عربستان و فرمانده سابق وزارت گارد ملی این کشور، از آنها جاسوسی کند.

به گزارش جماران؛ «یوسف العتیبه» سفیر امارات متحده عربی در آمریکا، روز سه شنبه اذعان کرد، کشورهای عربی و اسرائیل در مقابله با ایران، دارای منافع مشترکی هستند.

به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره قطر، العتیبه مدعی شد: یمن آسان ترین و منطقی ترین محلی است که می توان با ایران مقابله کرد.

پیش از این اظهارات، روزنامه 'نیویورک تایمز' آمریکا در گزارشی فاش کرد، دولت امارات از طریق یک شرکت صهیونیستی تلاش کرد با هک تلفن همراه امیر قطر و 'متعب بن عبدالله' پسر پادشاه پیشین عربستان و فرمانده سابق وزارت گارد ملی این کشور، از آنها جاسوسی کند.

ایمیل‌های افشا شده العتیبه که گروه هکرهای 'گلوبال لیکس' به آن دست یافتند، بیانگر رشد روابط نظامی ،دیپلماتیک و جاسوسی میان امارات و رژیم صهیونیستی است.

این اسناد همچنین از روابط محرمانه قوی ابوظبی و تل آویو از طریق 'موسسه دفاع از دمکراسی' آمریکا که مسئول هماهنگی میان دو طرف علیه دشمنان مشترک است، پرده برداشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.