فرماندار تهران با اشاره به دیداری که چند روز قبل با خانواده فرد متوفی داشت، ضمن ابراز تاسف از حادثه مذکور در عین حال تاکید کرد به خانواده این فرد قول داده ام اگر رضایت همسایه را اخذ کنند کار آنها را پیگیری و مشکل آن ها را حل کنم.

به گزارش جماران؛ فرماندار تهران بااشاره به دیدار اخیر خود با خانواده فردی که هفته گذشته مقابل شهرداری‌ تهران خودسوزی کرد و نهایتا جان باخت، گفت: به خانواده این فرد قول داده ام اگر رضایت همسایه را اخذ کنند کار آن ها را پیگیری و مشکل آن ها را حل کنم.

عیسی فرهادی با ابراز تاسف از حادثه مذکور، گفت: فرد متوفی با همسایگان خود در خصوص تغییر کاربری مشاعات ساختمان اختلاف داشت و وقتی هم به شهرداری مراجعه می کند، شهرداری نیز اعلام می کند که برای مراحل قانونی تغییر کاربری باید همسایگان به یک توافق برسد و رضایت‌ آنها را کسب کند.

وی افزود: این تغییر کاربری در بخش حیاط و پارکینگ ساختمان که در حقیقت بخشی از مشاعات ساختمان محسوب می شود انجام شده بوده ، شهرداری تهران نیز مقدمات کار را فراهم کرده اما متأسفانه سه تن از همسایگان رضایت نداده بودند و توافق وصول نشده بود.

فرماندار تهران بااشاره به دیداری که چند روز قبل با خانواده فرد متوفی داشت، ضمن ابراز تاسف از حادثه مذکور در عین حال تاکید کرد به خانواده این فرد قول داده ام اگر رضایت همسایه را اخذ کنند کار آنها را پیگیری و مشکل آن ها را حل کنم.

فرهادی در پایان با تاکید بر اینکه در این حادثه شهرداری قصوری نداشت وچاره‌ای جز اجرای قانون نیز ندارد، ابراز امیدواری کرد که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم ضمن اینکه این شیوه‌ها، روش درستی برای طرح مشکلات نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.