جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در ایلام گفت: 50 درصد زائران اربعین حسینی از مرز مهران تردد می‌کنند و همچنان این مرز بین المللی اولویت نخست زائران برای تردد در ایام اربعین است.

به گزارش ایلنا، سردار محسن فتحی زاده با اشاره به آمادگی کامل نیروی انتظامی برای تامین امنیت زائران اربعین گفت: این نیرو در سال جاری و برای اربعین با تمام امکانات و تجهیزات پای کار است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی امسال همچون سالهای گذشته با تمام همت و تلاش وارد ماموریت بزرگ اربعین می‌شود، افزود: وظیفه اصلی نیروی انتظامی تامین امنیت و آرامش زوار برای تردد در مرزهای کشور است و باید در سطح ملی بحث هزینه های ویزای زائران تعیین تکلیف شود.

سردار فتحی زاده یادآور شد: سال گذشته لایه های کنترلی زیادی برای مدیریت جمعیت زائران و جلوگیری از تردد افراد بدون ویزا در مرز مهران انجام شد و امسال نیز این مهم با جدیت انجام می شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکید بر اینکه از تمامی ظرفیت نیروهای انتظامی و نظامی برای کنترل جمعیت زائران در مرز مهران استفاده خواهد شدافزود: کنترل ویزای افراد در لایه‌های مختلف به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در مرزها انجام می‌شود.

سردار فتحی زاده افزود: همکاری و رعایت مقررات در اخذ گذرنامه و ویزا از سوی مردم در ایام اربعین، میزان مشکلات در مرز‌های کشور را کاهش می دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.