سرهنگ منوچهر سیاهپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دنبال شکایت مردمی مبنی بر اخلال در نظم و امنیت عمومی ، قمه کشی ، سلب آسایش شهروندان و قدرت نمایی با سلاح سرد توسط فردی در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس کهگیلویه قرار گرفت.
وی افزود: مأموران کلانتری11 دهدشت با همکاری عوامل یگان امداد این شهرستان با انجام گسترده اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه این شرور سابقه دار را دستگیر و یک قبضه سلاح سرد قمه که با آن قصد تمرد و تعرض به مامورین را داشت از او کشف کردند.
سیاهپور اظهار کرد: این شرور اخلال در نظم عمومی ، تمرد به مامورین ، قمه کشی ، قدرت نمایی با سلاح سرد و سلب آسایش عمومی برای شهروندان و نزاع و درگیری را در پرونده خود دارد.
وی با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد ، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از وظایف ذاتی پلیس ایجاد امنیت و آرامش روانی جامعه بوده و احساس امنیت مهمتر از امنیت فیزیکی در نزد شهروندان است، این اقدام پلیس که با هماهنگی و دستور مقام قضایی انجام شد بازتاب خوبی در بین مردم داشته و از اینکه پلیس بار دیگر آرامش را برای آنان به ارمغان آورد ابراز خشنودی کردند.
سیاهپور بر مشارکت شهروندان در تامین امنیت عمومی جامعه از سوی پلیس تاکید کرد.
وی افزود: یکی از اولویت های اصلی پلیس تامین امنیت عمومی جامعه است و نیروی انتظامی از مشارکت عمومی شهروندان در این راستا به نحو احسن استفاده خواهد کرد .
شهرستان 131 هزار نفری کهگیلویه دارای چهار شهر ، چهار بخش و 10 دهستان است.
خبرنگار: حسین خدمتی** انتشار دهنده: علیزاده
7531/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.