بهروز حیدرزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از جمله این پروژه ها افتتاح سالن ورزشی روستای هفت چشمه ایلام با اعتبار 18 میلیارد ریال و سالن ورزشی شهرک شهید بهشتی (سرطاف) با اعتبار 11 میلیارد ریال است.
وی افزود: افتتاح زمین چمن مصنوعی پارک بلوط ایلام با اعتبار پنج میلیارد ریال، سالن ورزشی چشمه پهن کارزان با اعتبار 16 میلیارد ریال، سالن ورزشی بیجنوند با اعتبار هشت میلیارد ریال، سالن ورزشی بانوان با اعتبار 16 میلیارد ریال و زمین های روستایی شهرستان دره شهر با اعتبار چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات وزارت نفت و ورزش و جوانان از دیگر پروژه هایی است که در هفته دولت به بهره برداری می رسند.
حیدرزاده با بیان اینکه سال ‌جاری مجوز احداث 20 زمین چمن مصنوعی در روستاهای محروم و آسیب پذیر سطح استان گرفته شده، گفت: اخذ این مجوزها با همکاری وزارت ورزش و جوانان و وزارت نفت صورت گرفته و در این راستا 70 میلیارد ریال اعتبار جذب شده و بزودی کار نصب آن آغاز می شود.
وی یادآور شد: در شهرستان سیروان بخش کارزان نیز یک سالن ورزشی در چشمه رشید احداث شده که در هفته دولت بهره برداری و افتتاح می شود و در بخش لومار نیز یک استادیوم استاندارد احداث می شود.
حیدرزاده افزود: سرانه ورزشی استان ایلام به ازای هر نفر 84 سانتی متر است که با احداث و بهره برداری از این پروژه ها به یک متر می رسد، هم اکنون سرانه ورزشی در استان از سرانه کشوری بسیار بالاتر است.
به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای 26 هزار و 960 نفر ورزشکار سازمان یافته بوده و زیر نظر بیش از 300 هیات ورزشی فعالیت می کنند.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.