طالب فرجی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سالن چند منظوره چشمه پهن کارزان سیروان از محل اعتبارات وزارت نفت با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در صورت تزریق 6 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.
وی افزود: زمین چمن مصنوعی سراب کارزان نیز یکی دیگر از پروژه هایی است که با اعتبار پنج میلیارد ریال تا آخر تیرماه 97 به بهره برداری می رسد و پروژه سالن ورزشی لومار نیز بزودی آغاز می شود.
فرجی یادآور شد: همچنین چهار خانه روستایی با اعتبار 300 میلیون ریال از محل اعتبارات مواد مخدر با تجهیزات ورزشی در روستاهای سرتنگ، زنگوان، بیشه دراز و میرزابیگی براساس اولویت ها از سوی هیات روستایی استان تجهیز و بزودی افتتاح می شوند.
وی افزود: همچنین خانه روستایی قنات آباد و کارزان نیز با هماهنگی مدیر کل ورزش و جوانان توسط معاون فرهنگی و امور جوانان تجهیز و آماده بهره برداری است.
فرجی با اشاره به پروژه های فعال سیروان گفت: زمین فوتبال لرینی این شهرستان نیز تسطیح و خاکبرداری آن توسط پیمانکار آغاز شده و هفت میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات داخلی نیز برای پیست ، ورزشگاه و سکوی تماشاگران لومار در نظر گرفته شده است.
34 پروژه نیمه تمام در استان ایلام وجود دارد، بودجه عمرانی حوزه ورزش استان سال گذشته 340 میلیارد ریال بوده که از این اعتبار 48 درصد آن محقق شده است.
سیروان در 68کیلومتری شمال مرکز استان ایلام به عنوان شهرستانی تازه تاسیس نیازمند راه اندازی سامانه های شهری و فضاهای خدماتی از جمله ورزشی است.
استان ایلام دارای 26 هزار و 960 نفر ورزشکار سازمان یافته بوده و زیر نظر بیش از 300 هیات ورزشی فعالیت می کنند.
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.