به گزارش روز دوشنبه ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در این مراسم اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری در اجرای برنامه‌ها و فعالیت ‌های فرهنگی و دینی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.
عمران خودآموز تاکید کرد: امروز شاهد حضور کانون های فرهنگی و هنری در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق محروم و روستایی هستیم.
وی یادآور شد: طرح اوقات فراغت کانون های مساجد زمینه ساز اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی در جوار مساجد با حضور جوانان و نوجوانان است که نقش مهمی در راستای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان علیه باورها و ارزش های اسلامی دارد.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام نیز گفت: طرح اوقات فراغت در سطح 295 کانون فرهنگی و هنری مسجد در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان برگزار می شود.
حجت الاسلام علی چراغی پور با بیان اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور از ابتدای تیرماه سال جاری تا 19 مهر با عنوان آسمانی ها برگزار می شود، افزود: طرح آسمانی ها در استان ایلام با دیدار خانواده شهید علی اصغر اسدی اولین شهید کانون های مساجد کشور و به نام این شهید کلید خورده است.
وی اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد کانون‌های فرهنگی و هنری در مناطق روستایی در طول ایام سال به ‌ویژه اوقات فراغت در تابستان پذیرایی جوانان و نوجوانان هستند.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: بیش از 40 هزار نفر از اعضای این کانون ها در نقاط مختلف شهری و روستایی استان تحت پوشش طرح اوقات فراغت بچه های مسجد قرار می گیرند.
در این مراسم از 10 نفر از فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان دره شهر با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی این شهرستان تجلیل شد.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.