به گزارش ایرنا، احمد کرمی روز سه شنبه در بازدید از پروژه های شهرستان دره شهر و تونل کبیرکوه اظهار داشت: تونل کبیرکوه هم اکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از سمت آبدانان نیز بیش از سه هزار متر و از سمت دره شهر نیز یک هزار و 100 متر حفاری شده است.
وی افزود: پارسال 50 میلیارد ریال به این پروژه تزریق شد و امسال نیز 80 میلیارد ریال دیگر به تونل کبیر کوه تخصیص یافته است.
معاون استاندار ایلام تعامل کارفرما و پیمانکار را موجب شتاب در اجرای پروژه ها دانست و یادآور شد: صورت وضعیت پیمانکاران به سرعت بررسی و اعتبارات در صورت وجود به سرعت پرداخت شود.
کرمی تاکید کرد: احداث این تونل از مطالبات مردم و پروژه های اولویت دار استان است زیرا می تواند به خارج شدن استان از بن بست جغرافیایی و ایجاد ظرفیت های اقتصادی کمک کند.
معاون استانداری ایلام همچنین از کرمی از پروژه چهار بانده کردن جاده ورودی دره شهر و واریانت وحدت آباد و پروژه عظیم جاده دره شهر به آبدانان به طول 17 کیلومتر که بیش از 5 هزار و 800 متر تونل دارد، نیز بازدید کرد.
تونل کبیرکوه در فاصله پنج کیلومتری جنوب آبدانان و در فاصله 170 کیلومتری مرکز استان ایلام بین دره شهر و آبدانان در حال احداث است.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.