عهدیه طهماسبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این سند با هدف شناخت وضعیت موجود و برنامه های رسیدن به وضعیت مطلوب با همکاری دانشگاه آزاد واحد ایلام در حال انجام است.
وی ادامه داد: در تدوین این سند از روش های مبتنی بر نتیجه استفاده می شود و یک برنامه عملیاتی مبتنی بر کار میدانی و راهکارهای عملیاتی ارائه خواهد شد.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری ایلام افزود: در کنار توسعه همه جانبه استان، همواره دغدغه استاندار ایلام بر این بوده که این استان در حوزه های اقتصادی و فرهنگی بتواند جایگاه مناسب بدست آورد.
طهماسبی گفت: استاندار همواره بر رفع موانع برای رونق اقتصادی و فرهنگی استان تاکید دارند و برای اینکه از توسعه اقتصادی عقب نیافتیم، همگی باید تلاش کنیم که توسعه همه جانبه در استان شکل گیرد.
وی با اشاره به پراکندگی حوزه اجتماعی و فرهنگی به دلیل ماهیت این نوع فعالیت ها، اظهار کرد: در مرحله عملیاتی شدن طرح های توسعه ای باید یک وحدت رویه در استان ایجاد شود و نباید سلیقه های فردی در این حوزه اعمال شده و پراکندگی وجود داشته باشد.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری ایلام یادآور شد: این سند می تواند به توسعه همه جانبه استان به ویژه توسعه فرهنگی و اجتماعی آن کمک کند.
طهماسبی تاکید کرد: با توجه به نقش موثر و کارساز این سند در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی امیدواریم که در صورت تایید نهایی عملیات اجرایی این سند از سال آینده در استان اجرا می شود.
طهماسبی گفت: سیاست گذاری اجتماعی و فرهنگی یک امر پیچیده و چالش برانگیز است و برای کنترل اسیب های اجتماعی و پیشگیری از آنها نیاز است که چارچوب نهادی مشخصی تدوین شود.
استان ایلام بر اساس آخرین سرشماری سال 95 بیش از 585 هزار نفر جمعیت دارد.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.