به گزارش ایرنا، احمد کرمی روز دوشنبه در نشست پیگیری مشکلات و درخواست های مردمی پیرامون تقاطع غیر همسطح رسالت شهر ایلام اظهار کرد: نزدیک به 50 درصد ترافیک ورودی به تقاطع رسالت مربوط به خیابان آیت الله حیدری است و همین عامل باعث شد مسئولان استان و بویژه اعضای شورای شهر و شهرداری نسبت به اجرای آن اهتمام داشته باشند.
وی افزود: بدون شک در حین اجرای این پروژه مشکلات ترافیکی ایجاد می شود که تمهیداتی برای این موضوع اندیشیده شده است، لذا همکاری و همراهی مردم در این راستا برای ساخت آینده ایلام امری ضروری است.
معاون امور عمرانی استاندار ایلام با اشاره به برخی مطالبات از سوی ساکنان این محدوده نیز تصریح کرد: امنیت منازل و ساکنان همجوار زیرگذر و روگذر رسالت ایلام در حین اجرای پروژه تضمین شده و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
کرمی اجرای تقاطع رسالت را یکی از مهمترین پروژه‌های درون شهری ایلام دانست و گفت: اجرای این پروژه با توجه به وضعیت ترافیکی این محدوده در شهر ایلام ضروتی غیر قابل اجتناب دارد.
وی در اهمیت این پروژه افزود: زیرگذر رسالت شهر ایلام به طول 430 متر و با اعتبار 80 میلیارد ریال در حال ساخت است و این پروژه ضمن زیبا سازی المان شهری موثرترین راه کاهش ترافیک در شهر ایلام است.
معاون استاندار ایلام با بیان اینکه این پروژه تاثیر جدی در کاهش ترافیک شهر داشته و به لحاظ تامین اعتبار در خصوص اجرای سریع ‌تر در اولویت است، گفت: مردم، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، حامیان شهرداری در اجرای این پروژه عمرانی باشند.
3032/۶۰۳۴
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.