به گزارش ایرنا، احمد کرمی در نشست کمیته زیرساخت ستاد اربعین استان ایلام با بیان اینکه در نظر داریم سند جامع کمیته زیرساخت اربعین را تهیه کنیم، اظهار کرد: تمامی دستگاه های اجرایی عضو کمیته زیرساخت باید تا 10 روز آینده پیشنهادات عملی خود را برای تدوین این سند به دبیرخانه کمیته تحویل دهند.
وی، از مدیران عضو کمیته خواست تا پیشنهاداتی ارائه کنند که قابلیت اجرا را داشته باشند و افزود: طی سال های گذشته اقدامات خوبی در راستای تکمیل زیرساخت های مسیر اربعین به سرانجام رسید اما برای رفع کمبودها باید تمام تلاش خود را به کار گیریم.
رئیس کمیته زیرساخت ستاد اربعین استان ایلام با بیان اینکه اقدامات مناسبی در راستای تکمیل زیرساخت های اربعین در حال اجرا است، گفت: هم اکنون ساخت بزرگراه از سه طرف به سمت مهران (دهلران، ملکشاهی و ایلام) در حال اجرا است که باید با افزایش اکیپ و شیفت های کاری به انجام این فعالیت ها سرعت لازم بخشیده شود.
کرمی، با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه های در دست ساخت مسیر اربعین تاکید کرد: موضوع تکمیل زیرساخت ها باید در کنار دیگر فعالیت ها در اولویت کاری دستگاه های اجرایی باشد.
معاون امور عمرانی استاندار ایلام و رئیس کمیته زیرساخت ستاد اربعین گفت: اقدامات و فعالیت های ادارات باید به صورت هفتگی بررسی شوند تا شاهد بهبود وضعیت و ارتقاء شاخص های زیرساختی استان باشیم.
کرمی یاداور شد: با توجه به شروع فصل گرما اجرای برخی از فعالیت های عمرانی ممکن است با کندی مواجه شود که باید توجه و برنامه ریزی لازم به این مقوله داشته باشیم.
رئیس کمیته زیرساخت ستاد اربعین استان ایلام به اقدامات کمیته زیرساخت در راستای سهولت در تردد زائران و روان سازی ترافیک اشاره کرد و گفت: ارتقاء کمی و کیفی زیرساخت های اربعین باید در دستور کار باشد.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.