به گزارش ایرنا، خسرو ارتقایی روز پنجشنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان البرز افزود: مراقبت از حریم اراضی ملی از وظایف دستگاه های اجرایی است و باید مراقبت های ویژه صورت گیرد.
وی با تاکید بر ارائه سند به اراضی با هدف جلوگیری از تصرف و زمین خواری اظهارداشت: به تازگی ستادی با هدف ساماندهی ساخت و سازها در استان فعال کرده ایم زیرا در برخی از مکان ها ساخت و سازهای غیر مجاز صورت گرفته و دیگر نمی توان کاری کرد اما ساماندهی این فضاها و جلوگیری از ساخت فضای جدید در برنامه های این ستاد است.
ارتقایی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح احداث فاضلاب شهرک های صنعتی البرز اشاره و خاطر نشان کرد: نشست هایی به این منظور برگزار و برای به نتیجه رسیدن آن برنامه هایی در دستور کار قرار گرفته است.
وی در ادامه اظهار داشت: برای حل مشکل آب طالقان نیزدر سفر اخیر استاندار البرز به این شهرستان با توجه به اینکه بخش زیادی از طالقان در حریم رودخانه قرار گرفته، نیاز است تا همه به این مساله توجه کنند و نسبت به حل آن اقداماتی شود.
طرح مبارزه با زمین خواری از حدود 2 سال پیش با حمایت دولت تدبیر وامید و دستگاه قضایی در استان البرز آغاز شده و دراجرای این طرح تاکنون بیش از یکهزارهکتار اراضی تصرف شده ، آزاد سازی شده است.
بزرگراه شهید همت که تهران را به کرج متصل می کند تاکنون تا پنج کیلومتری کلانشهر کرج زیر بار ترافیک رفته و مابقی آن در دست ساخت است.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.