نورالله دلخواه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان تردد در سطح جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد افزایش یافته است.
وی بیشترین تردد در سطح استان را در جاده ایلام - دره شهر اعلام کرد و افزود: کنترل خودروها با استفاده از دوربین های تردد شمار مستقر در راه های ارتباطی این استان انجام گرفته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام متوسط سرعت رانندگی در سطح جاده های استان را 71 کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و یادآور شد: این اداره کل با استقرار 40 گروه ثابت و سیار و ماشین ‌آلات سبک و سنگین طی ایام نوروز به مسافران و گردشگران خدمت‌ رسانی کرد.
دلخواه تاکید کرد: پیش از آغاز تعطیلات نوروزی در راستای ارتقای ایمنی راه ها خط کشی و پاکسازی حریم های جاده، تعمیر گاردریل ها، لکه گیری و روکش آسفالت محورها، تعمیر و اصلاح روشنایی جاده ها و نصب علائم ترافیکی صورت گرفت.
ایلام دارای 10 شهرستان و 580 هزار نفر جمعیت است و با جاذبه های طبیعی و تاریخی و طبیعت چهار فصل در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی میزبان شمار زیادی از گردشگران و مسافران از شهرهای مختلف است که برای گذراندن تعطیلات به این استان سفر می کنند.
استان ایلام یک هزار و 500 آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری دارد که 745 اثر آن در فهرست آثار ملی قرار دارد.
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.