به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز پنجشنبه در نشست با مدیران احزاب سیاسی استان اظهار کرد: دولت به کارکرد احزاب و لزوم تقویت آنها باور قلبی دارد.
وی با تاکید بر نقش احزاب در فعالیت های سیاسی و اجتماعی، ابراز امیدواری کرد با همدلی و همکاری احزاب روند توسعه استان تسریع شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: با دوری از اختلافات کوچک همه باید در مسیر توسعه استان گام برداریم و ضمن بهبود زیرساخت ها، زمینه رشد استان را فراهم آوریم.
نوذری یادآور شد: باید دل در گروه توسعه استان و کشور داشته باشیم، اگر درگیر مسائل قومیت ها باشیم کارها به پیش نخواهد رفت.
وی خواستار برنامه های کاربردی و قابل اجراء احزاب برای توسعه استان شد و تاکید کرد: مطالبه گری سرلوحه فعالیت احزاب سیاسی باشد، برای شتاب در توسعه دست همکاری به سوی همه احزاب و تشکل های سیاسی دراز می کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام افزود: باید دست به دست همدیگر دهیم و در راستای حل مشکلات مردم گام برداریم و وقت و انرژی خود را صرف کار برای مردم کنیم.
نوذری با اشاره به راه اندازی خانه احزاب در استان افزود: تشکیل خانه احزاب باعث تقویت جایگاه فعالان حوزه سیاسی و ساماندهی فعالیت‌ها می شود، به طور قطع خانه احزاب را در استان راه اندازی خواهیم کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییرات مدیریتی در سطح استان افزود: تغییرات مدیریتی صورت گرفته در استان هدفمند و در راستای توسعه استان بوده و در این راستا استفاده از افراد متخصص و توانمند رویکرد اصلی مدیریت ارشد استان خواهد بود.
مدیرکل سیاسی استانداری ایلام نیز در این نشست گفت: ۲۱ حزب سیاسی در دولت تدبیر و امید در استان ایلام مجوز فعالیت گرفته و پنج حزب نیز جهت اخذ مجوز به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب معرفی شده اند.
اسحاق گراوند با بیان اینکه 45 حزب و دفتر سیاسی در سطح استان ایلام فعال است، افزود: انتظار داریم احزاب و گروه های سیاسی با حفظ مواضع سیاسی خود در راستای توسعه استان در تمام زمینه ها بویژه در زمینه مسائل سیاسی طرح و برنامه های خود را ارائه دهند.
درپایان این نشست تشکل ها و احزاب نیز نظرات و دیدگاه های خود را ارائه کردند.
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.