به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی طاهری روز یکشنبه درهمایش شکوه بصیرت و در جمع دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس، گفت: کشور ایران ظرفیت های بالقوه و بالفعل زیادی دارد که می توان از این ظرفیت ها با کمک نیروهای توانمند درجهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم استفاده کرد.
وی با تاکید برضرورت اعتماد دولت به نیروها و توانمندی های داخل، افزود: اگر این امر محقق شود، 80 درصد مشکلات کشور با مشارکت همه دستگاه ها و نهادهای نظام و نیز مردم در داخل قابل رفع است.
حجت الاسلام طاهری اضافه کرد: اگر مردم ببینند که به دلیل مشکلات کشور بین مسئول و مردم تفاوتی در سطح زندگی نیست، مشکلات را تحمل می کنند اما وقتی می بینند برخی مسئولان دراین شرایط، در رفاه هستند، حقوق های نجومی می گیرند و به مشکلات مردم کم توجهی می کنند، آنان نیز اعلام نارضایتی می کنند.
وی تصریح کرد: با این حال آمدن به خیابان ها نه تنها مشکلی را رفع نمی کند بلکه موجبات سوء استفاده افراد فرصت طلب و بدخواهان نظام را فراهم می کند، آنگونه که در فتنه 88 نیز به دلیل بی توجهی به قانون انتخابات توسط دو نامزد شکست خورده، آسیب های زیادی به نظام وارد شد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گرگان از اسلام، قانون اساسی، امام راحل و ولایت فقیه به عنوان خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی نام برد و یادآور شد: درجریان فتنه 88 که طراحی اصلی آن توسط دشمنان بیرون از مرزها انجام شده بود، عده ای خواسته یا ناخواسته این خطوط را رعایت نکردند.
حجت الاسلام طاهری افزود: با اینکه بساط این فتنه خطرناک پس از هشت ماه با حضور مردم و گروه های سیاسی در 9 دی همان سال جمع شد اما سران فتنه و برخی خواص که در مقابل فتنه سکوت کرده بودند، از ملت عذرخواهی نکردند.
وی با اشاره به رفتار و عملکرد رییس جمهور سابق، گفت: وی نیز که نماینده جریان اصولگرای کشور بود از سال سوم دوره دوم ریاست جمهوری خود با سخنان و رفتارهای خود، دچار انحراف و از مسیر انقلاب خارج شد.
این نماینده سابق مجلس، ولایت را خط قرمز امروز ملت و همه جریان های سیاسی دانست و اضافه کرد: هر کس در هر پست و مقامی که باشد اگر این خط قرمز را رعایت نکند، به یقین دچار انحراف شده و از مسیر انقلاب خارج می شود زیرا به فرموده امام راحل، ملاک حال فعلی افراد است.
حجت الاسلام طاهری در پایان سخنان خود با تاکید مجدد بر تلاش بیشتر دولت برای رفع مشکلات مردم، تصریح کرد: دولت نباید مشکلات را بر گردن جناح مخالف بیندازد بلکه باید با کمک و همراهی آنان و به کارگیری همه ظرفیت های کشور درجهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گام بردارد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم که توسط بسیج دانشجویی برگزار شد، فرماندار ویژه و امام جمعه گنبدکاووس و روسای دانشگاه های شرق استان گلستان حضور داشتند.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.