به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در بیست و یکمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی لازم الاجراست و مدیران موظف به پیگیری و راه اندازی پرونده ارجاع شده به ستاد اقتصاد مقاومتی هستند.
وی بر پاسخگویی دستگاه ها در خصوص وضعیت طرح های اشتغالزایی ارجاع شده به ستاد اقتصاد مقاومتی ظرف مدت 2 هفته تأکید کرد و افزود: مدیران نسبت به حل مشکلات واحدهای تولیدی از اختیارات خود استفاده کنند و مکررا در این خصوص با مراجع بالادستی کمتر مکاتبه کنند.
استاندار ایلام با بیان این مطلب که می بایست جلسات بعدی ستاد با حضور افراد ذینفع و حضور بانک های عامل برگزار شود، ادامه داد: انتظار این است دستگاه تخصصی پیگیری لازم را برای تعیین تکلیف واحدهای تولیدی استان در سریعترین زمان ممکن صورت دهد و به طور مستمر با متقاضیان ، سرمایه گذاران و بانک های عامل پرونده ها را پیگیری کنند.
سلیمانی دشتکی مدیران را موظف کر به دنبال قوانین و مقرراتی باشند که بتوان مشکلات و موانع پیش روی واحدهای تولیدی را حل کرد.
وی یادآور شد: هدف ما در این ستاد انجام کار و فعال کردن واحدهای تولیدی است و نباید با ارائه قوانین و مقرراتی که مانع تولید است، از مسئولیت خود شانه خالی کنند.
سلیمانی دشتکی گفت: مدیر کارآمد می بایست با تدبیر و ارائه راهکار مناسب ، مشکلات را رفع کند و در لابه لای قوانین و مقررات ، بندها و تبصره هایی را بیابند که بتوان به واسطه آن مشکلات و موانع تولید را رفع کرد و به دنبال راه اندازی کار مردم و نشان دادن کارآمدی نظام و دولت باشند.
وی اضافه کرد: نباید خلاف قانون و مقررات عمل کرد بلکه مدیران می توانند از قوانینی که به نفع مردم ، نظام و اشتغالزایی است برای فعال کردن کارگاهی و یا اشتغال جوانان استفاده و در این حوزه از اختیارات خود استفاده کنند.
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.