هداءالدین قائمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات با هدف رونق تولید و کمک به تامین نیازهای مالی (سرمایه ثابت و سرمایه در گردش) به تولیدکنندگان پرداخت شده است.
وی یادآور شد: بانک کشاورزی قزوین از لحاظ تعداد پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط اقتصادی رتبه نخست استان را داراست.
قائمی همچنین با اشاره به کمک بانک کشاورزی به بنگاه های کوچک و متوسط اقتصادی قزوین،گفت: در همین راستا تامین منابع مالی مورد نیاز 135 فقره طرح با ارایه 401 میلیارد ریال را در سطح استان برعهده داشته ایم.
وی همچنین به مشارکت این بانک در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر خبر داد و گفت: این منابع مالی با نرخ سود پایین درصد در اختیار سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در مناطق روستایی و شهرهای زیر 10 هزار نفر قرار می گیرد.
قائمی همچنین با بیان اینکه بخش زیادی از اعتبارات این بانک صرف کمک به تامین منابع مالی بخش کشاورزی می شود،یادآور شد: همه ساله به طور میانگین حدود 65 درصد از اعتبارات پرداختی سیستم بانکی به این بخش توسط این بانک صورت می گیرد.
وی یادآور شد: از جمله طرح های بزرگ کشاورزی که امسال در استان قزوین از تسهیلات مالی این بانک بهره مند شده اند باید به 2 واحد گاوداری شیری هرکدام با یک هزار راس ظرفیت، گلخانه هفت هزار و 500 مترمربعی، یک واحد بسته بندی حبوبات با ظرفیت سه هزار تن در سال و اجرای طرح های انتقال آب و آبیاری تحت فشار در 511 هکتار از اراضی طارم سفلی اشاره کرد.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: سمت و سوی تسهیلات این بانک کمک به پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی در کنار پشتیبانی از برنامه های دولت در حوزه اشتغال زایی و کمک به سرمایه گذاران به منظور تقویت تولید بویژه در بخش کشاورزی است.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.