به گزارش ایرنا ، ربعلی جهانی روز چهارشنبه در جلسه کمیته اشتغال و سرمایه گذاری بیله سوار افزود: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 440 میلیارد ریال برای تعداد 537 نفر در منطقه ایجاد اشتغال کرده و نقش موثری در بکارگیری نیروهای جوان تحصیل کرده بیکار در منطقه خواهد داشت.
وی گفت: تاکنون 153 طرح با اعتبار 156 میلیارد و 920 میلیون ریال و اشتغالزایی 218 نفر در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان تصویب شده و برای پرداخت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده و بقیه طرح ها نیز در حال بررسی می باشد.
مدیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه بیشترین طرح ها در زمینه دامداری ، زنبورداری، صنایع تبدیلی و تکمیلی و باغداری بوده اظهار امیدواری کرد اعطای این تسهیلات زمینه های توسعه و رونق بخش کشاورزی، اشتغالزایی و عملیاتی کردن برنامه های اقتصاد مقاومتی در منطقه شود.
او افزود: کمیته ای ویژه برای پشتیبانی از این متقاضیان در شهرستان تشکیل شده تا بتوانند در کمترین زمان ممکن کارهای اداری و قانونی خود را برای اخذ تسهیلات و شروع طرح انجام دهند.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد. این شهرستان از جمله مهم ترین منطقه کشاورزی استان اردبیل بویژه در تولید گندم ، سویا و حبوبات می باشد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.